حمید سجادی: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل،سید حمید سجادی در خصوص اظهارنظر بعضی مبنی براینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم های پرطرفدار مرکز، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می گردد، گفت: بنده به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده ام و از هر دو تیم حمایت می کنم و برای آنها به طور مساوی وقت می گذارم و در خدمتشان نیز هستم.

حمید سجادی: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم

وی توضیح داد: مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع رسانی نمی کنیم.

سجادی گفت: بنده با هیات مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همانند ساعت انجام می دهند ضمن اینکه می توانید از هر دو عزیز هم سرپرست تیم پرسپولیس و هم مدیرعامل تیم استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان احتیاج داشتند و برنامه ای مدنظرشان بود که باید در خدمتشان باشیم، این رخ داده است یا خیر.

وی که با خبرگزاری خانه ملت مصاحبه نموده است، یادآور شد: ما به وظیفه خود نسبت به آنچه در خصوص حمایت از تیم های پرسپولیس و استقلال برعهده داریم، عمل نموده ایم، اما نمی توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی دهیم، ولی از هر دو تیم حمایت نموده و کمکشان می کنیم و این وظیفه ما است و منتی هم نداریم.

سجادی اظهار کرد: هم اکنون برای برطرف مشکل گابریل کالدرون (سرمربی سابق پرسپولیس) و اتفاقاتی که در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقال تیم وجود دارد، همه را حمایت می کنیم اما یکسری اقدامات احتیاج به اطلاع رسانی ندارد و خودشان می دانند که ما داریم کارهایشان را انجام می دهیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: طرفداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چرا که ما به طور یکسان به وظایفمان برای هر دو تیم عمل می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمید سجادی: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید سجادی: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید