خبرنگاران افزایش مبتلایان کرونا در استان سمنان به 10 نفر

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سمنان- خبرنگاران- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز شنبه خود با موضوع جمع بندی آمار 24 ساعت گذشته مبتلایان به کرونا خاطرنشان کرد که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور 205 نفر است که تعداد 4 نفر از این تعداد از استان سمنان هستند و از این رو جمع مبتلایان به این ویروس در این استان به 10 نفر رسید.

خبرنگاران افزایش مبتلایان کرونا در استان سمنان به 10 نفر

کیانوش جهانپور بیان کرد که تعداد موارد مشکوک بسیار بیشتر از آمار مثبت مبتلایان به کرونا است.

تعداد مبتلایان به کرونا در استان سمنان تا ظهر روز آدینه دهم اسفندماه 6 نفر اعلام شده بود.

خبرنگار وبلاگ ادکلن شنل در سمنان طی روزهای گذشته سعی بر کسب اطلاعات موثق از مسوولان بهداشتی استان سمنان داشت اما آنان تاکید می نمایند که از وزارت بهداشت اجازه اطلاع رسانی به رسانه های محلی را ندارند و اطلاعات صرفا باید به وسیله وزارتخانه ارائه گردد.

به علت سطح پایین همکاری مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با رسانه های محلی هنوز به طور کامل تعیین نیست افراد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کدام شهرهای استان سمنان بستری هستند و چه تعدادی از آنان بهبود یافته یا فوت نموده اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش مبتلایان کرونا در استان سمنان به 10 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش مبتلایان کرونا در استان سمنان به 10 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید