خبرنگاران برگزاری نشست های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا خاتمه کرونا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، اهواز - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: نشست خبری استاندار خوزستان درباره آخرین شرایط کرونا در استان، به وسیله اسکایپ و به صورت آنلاین برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری نشست های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا خاتمه کرونا

سعید رضوانی آدینه در گفت وگو با وبلاگ ادکلن شنل گفت: این تصمیم با هدف حفظ سلامت اصحاب رسانه و در راستای سیاست های خبری روابط عمومی استانداری خوزستان بر پایه استفاده از فناوری های نوین و بستر اینترنت و تکریم وبلاگ ادکلن شنل اتخاذ شده است.

وی اضافه نمود: به همین منظور بر اساس فراخوان عمومی از وبلاگ ادکلن شنل برای ارسال آیدی اسکایپ، گروهی در این بستر تشکیل و نشست خبری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رضوانی افزود: در سیاست های جدید خبری روابط عمومی استانداری بر استفاده از نرم افزارهای مختلف اطلاع رسانی برای پوشش خبری بدون حضور وبلاگ ادکلن شنل و عکاسان تا انتها غلبه بر ویروس کرونا تاکید شده است.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز 22 اسفند اعلام نموده است: تعداد بیماران کرونا در خوزستان به 158 نفر رسیده که از این تعداد تا کنون 30 نفر (بیش از یک پنجم آنها) فوت نموده ، 59 نفر بهبود یافته و 69 نفر بستری هستند.

به گفته احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پیک بیماری کرونا در خوزستان از 20 اسفند شروع شده و تا 26 اسفند ادامه دارد، در روز 20 اسفند، 27 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی 24 ساعت در این استان به ثبت رسید.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری نشست های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا خاتمه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری نشست های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا خاتمه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید