خبرنگاران یکه تازی خلیل زاده در نظرسنجی AFC

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تهران- خبرنگاران- کنفدراسیون فوتبال آسیا نام هشت بازیکن برتر ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر و از کاربران خود خواست تا بهترین بازیکن را با رای خود انتخاب نمایند. در این بین شجاع خلیل زاده با 88 درصد آرا و با اختلاف زیاد نسبت به دیگران در صدر نهاده شد.

خبرنگاران یکه تازی خلیل زاده در نظرسنجی AFC

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست هشت بازیکن برتر ملاقات تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را خاطرنشان کرد. این سایت از کاربران خود خواسته تا از میان این هشت بازیکن، یک نفر را با رای خود به عنوان بهترین بازیکن این ملاقات انتخاب نمایند.

شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، حسین کنعانی، عبدالمجید الصلاحیم، بومی ریاض، مایکون، عبدالله الخیباری و آواد خامیس در میان هشت بازیکن برتر این ملاقات قرار گرفتند.

سایت AFC خلیل زاده را یک مدافع همواره قابل اعتماد خواند و نمره 6.9 را به او داد.

این سایت خاطرنشان کرد که نوراللهی با دقت پاس 93٪ عملکرد بسیار خوبی در میان میدان داشت. او نمره 6.8 را از این سایت گرفت.

کنعانی نیز امتیاز 6.6 را کسب کرد و توانست در هشت مصاف نفر به نفر پیروز گردد.

تا این لحظه، خلیل زاده با 88 درصد آرای کاربران و اختلاف زیاد نسبت به دیگران در صدر قرار داد و تا ساعتی دیگر عنوان بهترین بازیکن نیمه نهایی را به خود اختصاص خواهد داد.

کنعانی زادگان با 6 درصد و نوراللهی با 4 درصد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

ملاقات پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته و در خاتمه 120دقیقه با تساوی یک بر یک همراه بود اما این سرخپوشان بودند که در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال لیگ قهرمانان شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یکه تازی خلیل زاده در نظرسنجی AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یکه تازی خلیل زاده در نظرسنجی AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید