رئیس سازمان C.I.A را باید اخراج کرد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، وکیل رئیس جمهوری آمریکا اوایل امروز (دوشنبه) خواهان برکناری جینا هاسپل بابت بی توجهی به هشدارهای مربوط به نرم افزارهای رای گیری است که این وکیل مدعی شده برای تقلب در انتخابات سوم نوامبر طراحی شده بودند.

رئیس سازمان C.I.A را باید اخراج کرد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ادکلن شنل، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سیدنی پاول، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: چرا جینا هاسپل، مدیر سیا هنوز باید در راس کار باشد؟ او را باید بلافاصله اخراج کرد. با توجه به هشدارهایی که درباره نرم افزارهای سیستم های رای گیری Dominion مطرح شد و توجهی به این هشدارها نشد، باید مدیر سیا اخراج گردد.

وی به مجموعه ای از افشاگران اشاره نمود که به گفته وی ممکن است تایید نمایند که از نرم افزار Dominion در ظاهر برای حذف میلیون ها رای به نفع بایدن استفاده شده است.

این وکیل در پاسخ به سوالی درباره شواهد مربوط به این مساله مدعی شد که راه های زیادی برای اثبات وجود دارد اما آن را در تلویزیون ملی نمی گوید!

اظهارات این وکیل بازتاب ادعاهای ترامپ است که می گوید در انتخابات سوم نوامبر تقلب شده است.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که جی سکولو، وکیل کارزار انتخاباتی ترامپ خواستار بازشماری آرا در هر ایالتی شد که از این نرم افزار سیستم رای گیری در آن استفاده شده بود.

ترامپ کمپانی Dominion را مسئول حذف آرای جمهوری خواستار و جلب آرا برای دموکرات ها می داند.

وی گفته که یکسری اختلال در این سیستم های رای گیری در بعضی از حوزه ها در روز انتخابات گزارش شد و اینها شواهدی بر این است که دموکرات ها کوشش می نمایند تا آرای وی را در جریان تداوم شمارش آرا در ایالت های کلیدی به سرقت ببرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس سازمان C.I.A را باید اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان C.I.A را باید اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید