راه چاره عجیب ملیکا شریفی نیا برای دم کردن چای

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در این خبر می توانید ویدئویی از ملیکا شریفی نیا در حال دم کردن چای را مشاهده کنید.

راه چاره عجیب ملیکا شریفی نیا برای دم کردن چای

به گزارش خبرنگار، چند روزی هست که شهروندان در نقاط مختلف شهر با قطعی برق چند ساعته در ساعات مختلف روز روبرو می شوند که بسیاری از افراد را با مشکل روبرو نموده است.

به همین دلیل ملیکا شریفی نیا نسبت به قطعی برق پستی را در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که در ادامه می توانید متن و تصویر منتشر شده به وسیله این بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده کنید:

بیرون که نمی گردد رفت سرگرمی کرد، کروناست. در خانه هم نمی گردد فیلمی دید، برق نیست. خانه کسی هم نمی گردد رفت، چون هم کروناست، هم ظاهرا اونجا هم برق نیست!.

دل مون خوش بود یه چای راحت می توانیم بخوریم، که اونم شانس من با برق کار می نماید و الان 6 ساعته که رفته و شرایط این است. به نظر شما من باید سماور غیربرقی بخرم یا برق باید نره؟! وقتی می ره یه خبره بده و بگه کی بر می گرده که نگرانش نشیم!.

به نظرم در حال حاضر برترین کاری که از دست مون بر میاد این هست که کار هایی که بدون برق می توان انجام داد را با رسم شکل شرح دهیم!

1. کتاب خوندن به سختی 2. نقاشی کردن فقط در طول روز 3. نواختن بعضی ساز ها بدون تماشا نُت 4. آواز خوندن بدون تماشا نُت 5. ورزش کردن به صورت خودجوش 6. آشپزی کردن با داستان های فراوان و هفتمی رو شما بگید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه چاره عجیب ملیکا شریفی نیا برای دم کردن چای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره عجیب ملیکا شریفی نیا برای دم کردن چای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید