شکایت روزنامه ترکیه ای از کریستین امان پور

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران: شنیده شد که یک روزنامه چاپ ترکیه، از شبکه تلویزیونی آمریکا سی ان ان و کریستین امانپور، خبرنگار ایرانی-آمریکایی آن شکایت کرد.

شکایت روزنامه ترکیه ای از کریستین امان پور

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر وبلاگ ادکلن شنل، روزنامه آرمان در قالب شنیده نگاری های امروز دوشنبه خود نوشت:

بحرین امیدوار به دولت روحانی

شنیده شد که دولت بحرین ابراز امیدواری نموده که انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران به تغییر مناسبات ایران و بحرین و سرفصلی جدید در روابط تهران- منامه بینجامد. عصرایران نوشت؛ پس از ارسال پیغام تبریک شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین به حسن روحانی، روز گذشته شیخ خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین نیز ابراز امیدواری کرد که انتخاب روحانی و دولت جدید ایران سرآغاز فصلی جدید در روابط دوجانبه با ایران باشد. وی در گفت وگو با روزنامه بحرینی اخبار الخلیج گفت که امیدوار است با توجه به ابتکار پادشاه بحرین در ارسال پیغام تبریک به رئیس جمهور جدید ایران، در دولت آینده ایران شاهد فصلی جدید در مناسبات دوجانبه با ایران باشیم.

اختلال در شبکه تلفن همراه

شنیده شد که تماس با بعضی شماره های اپراتور اول صبح روز گذشته در نقاط مختلف دچار اختلال شده بود. ایسنا نوشت؛ بعضی از کاربران همراه اول در بعضی از مناطق صبح روز گذشته برای برقراری تماس تلفنی و ارسال پیغامک دچار مشکلاتی شده بودند و تماس با این افراد نیز امکان پذیر نبوده و چه با تلفن همراه و چه به وسیله تلفن ثابت امکان تماس با آنها میسر نبود. ارسال پیغامک نیز درموارد مختلف با مشکلاتی روبرو شده و کاربران برای ارسال پیغامک های خود باید چندین بار کوشش می کردند.

قوه قضائیه شبکه می زند

شنیده شد که معاون راهبردی قوه قضائیه در همایش تشکیلات قضایی و نهادهای مرتبط قوه قضائیه در استان کرمان گفت؛ در آینده نزدیک شبکه تلویزیونی، خبرگزاری و روزنامه به منظور اطلاع رسانی دقیق به مردم توسط قوه قضائیه افتتاح می شود. نسیم نوشت؛ محمدباقر ذوالقدر با اشاره به اینکه اگر ما بخواهیم تمام آرزوهای خود را در زمینه مساله قضا در کشور اسلامی ایران در یک جمله خلاصه کنیم، حاصل آن ارتقای قوه قضائیه است و باید خود را دائما ارتقا دهد، اعلام کرد: نخستین کار برای ارتقای کارآمدی در قوه قضائیه بحث برنامه محوری در این قوه است و قوه قضائیه با این گستردگی، پیچیدگی، ماموریت و مسئولیت نمی تواند، بدون برنامه منسجم مدیریت شود.

بازداشت سفیر به خاطر کتک زدن منشی

شنیده شد که رینالدو کوادروس سفیر سابق بولیوی نزد سازمان کشورهای آمریکایی به دلیل کتک زدن منشی خود بازداشت شد.انتخاب به نقل از روزنامه ال موندو نوشت؛ بازداشت دیپلمات بولیویایی در پی انتشار نواری ویدئویی صورت گرفت که وی را در حال ضرب و شتم منشی خود نشان می دهد. این تصاویر که توسط یک دوربین مخفی ضبط شده نشان می دهند که سفیر بولیوی در سازمان کشورهای آمریکایی در سال های 2006 تا 2009 منشی خود را در محل فرمانداری ایالت کوچابامبا کتک می زند و مجروح می سازد.

محکومیت ایران به پرداخت غرامت!

شنیده شد که سنای آمریکا در تصویب پرداخت غرامت از سوی ایران به کارکنان سفارت آمریکا اشاره نمود که در زمان تسخیر لانه جاسوسی در ایران بازداشت شده بودند. تابناک به نقل از آروتز شوا نوشت؛ بنا بر تصمیمی که در نشست شورای روابط خارجی سنای آمریکا گرفته شده، باید به 52 آمریکایی که در سال 1979 به مدت 444 روز در ایران در بازداشت بودند، غرامت پرداخت شود. بر پایه این تصمیم، باید برای هریک از این افراد، مبلغ 4، 4میلیون دلار ـ از قرار ده هزار دلار برای هر روز غرامت پرداخت شود که این مبلغ از جریمه های گرفته شده از ناقضان تحریم های ایران تامین می شود.

حذف نام ایران از سایت کسپراسکی

شنیده شد که شرکت روسی کسپراسکی که تولیدکننده نرم افزارهای امنیتی است، نام ایران و نام نمایندگان ایرانی اش را از وب سایت رسمی خود حذف نموده است. ایسنا نوشت؛ تا چند هفته پیش نام ایران و نمایندگان این شرکت در لیست کشورها و شرکت های تحت پوشش کسپراسکی به چشم می خورد. این اتفاق درحالی رخ می دهد که مسئولان کسپراسکی خاورمیانه در گذشته بر این نکته تاکید داشتند که ایران را در زمینه نرم افزارهای امنیتی تحریم نخواهند کرد و به حمایت از نمایندگان خود در ایران ادامه خواهند داد.

شکایت روزنامه ترکیه ای از کریستین امان پور

شنیده شد که یک روزنامه چاپ ترکیه، از شبکه تلویزیونی آمریکا سی ان ان و کریستین امانپور، خبرنگار ایرانی-آمریکایی آن شکایت کرد. این روزنامه دلیل شکایت خود را نحوه پوشش اخبار اعتراضات در ترکیه و تحریک مردم عنوان نموده است.انتخاب نوشت؛ مولود یوکسل- مدیر روزنامه تقویم- روزنامه نزدیک به دولت ترکیه، به خبرگزاری فرانسه گفت: این روزنامه، روز پنجشنبه علیه شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا و کریستین امانپور خبرنگار شناخته شده ایرانی-آمریکایی این شبکه، برای تحریک حس تنفر در مردم و انتشار اخبار جعلی شکایت نموده است.

بازدید ملوا ن های ایران از کشتی روسیه

شنیده شد که نظامیان ناوگان دریایی ایران در آستاراخان از کشتی جنگی وولگودونسک روسیه بازدید کردند. ایسنا نوشت؛ رادیو صدای روسیه گزارش داد: نظامیان ایرانی روز شنبه برای نخستین بار از یک کشتی جنگی روسیه بازدید کردند. به آنها اتاق کشتی، اتاق ناوبری و سلاح نشان داده شد. بنا بر این گزارش، سیستم توپخانه این کشتی مورد توجه فرمانده گروه قایق های موشکی ایران نهاده شد و آن را نشان دهنده قدرت عظیم این کشتی خواند. کشتی وولگودونسک برای مبارزه در رودخانه و دریا طراحی شده است و می تواند اهدافی در دریا، ساحل و هوا را هدف بگیرد و دارای قدرت مانور بالایی است. این کشتی به سختی توسط رادارها ردگیری می شود.

افغان ها دوستی را به صفر رساندند

شنیده شد که ورودی آب سد دوستی به صفر رسیده است. روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود در اینباره نوشته است: یک مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب مشهد با اعلام این خبر گفت که کشور افغانستان با احداث سد سلما توسط هندی ها در بالادست سد دوستی که به 85 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است ورودی آب به سد دوستی را به صفر رسانده است. این سد توسط ایران و ترکمنستان احداث و بیش از 70 درصد آب شرب شهر مشهد از این سد تامین می شود و درحال حاضر از ذخیره سد استفاده می شود. مسئولان کشور افغانستان با این اقدام درحال جواب دادن به مهمان نوازی مردم ایران از مهاجران افغان می باشند!

وبلاگ ادکلن شنل: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.

منبع: تسنیم

به "شکایت روزنامه ترکیه ای از کریستین امان پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت روزنامه ترکیه ای از کریستین امان پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید