صدرنشین تازه لیگ دسته اول از انزلی آمد، تساوی مدعیان و شکست سایپا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از ظهر امروز برگزار گردید و در مهم ترین بازی دو تیم اول و دوم جدول در شیراز به مصاف هم رفتند که این ملاقات برنده نداشت. قشقایی و شهرداری همدان که با 12 و 11 امتیاز رده های اول و دوم را در اختیار داشتند، در ملاقاتی مجذوب نماینده و حساس نتوانستند دروازه همدیگر را باز نمایند تا حساس ترین بازی امروز با تساوی بدون گل به سرانجام برسد.

صدرنشین تازه لیگ دسته اول از انزلی آمد، تساوی مدعیان و شکست سایپا

از تساوی قشقایی و شهرداری همدان بیشترین بهره را ملوان انزلی برد که با پیروزی در دربی گیلان مقابل شهرداری آستارا توانست از قشقایی و شهرداری همدان عبور نموده و با 14 امتیاز به صدر جدول لیگ یک صعود کند. ملوان نو ترین صدرنشین و یک مدعی جدی در لیگ دسته اول است.

خیبر خرم آباد که هفته گذشته نخستین شکست فصل خود را تجربه نموده بود، در هفته ششم هم نتیجه ای بهتر از تساوی خانگی مقابل خوشه طلایی ساوه نداشت. این بازی 4 گل داشت که سهم هر یک از دو تیم 2 گل و یک امتیاز بود.

در ملاقاتی جالب از این هفته مس کرمان و استقلال ملاثانی در کرمان یک - یک مساوی شدند و نکته جالب این بازی این بود که گل های هر دو تیم را یک بازیکن زد. مهیار زحمتکش بازیکن مس کرمان که ابتدا دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه 77 این گل را جبران کرد تا ملاقات دو تیم با نتیجه مساوی به سرانجام برسد.

استقلال خوزستان هم در ملاقاتی مجذوب کننده توانست به پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل شاهین بوشهر رسید تا شاگردان سهراب بختیاری زاده 8 امتیازی شده و به شرایط شان در جدول سر و سامان بخشند.

در یکی دیگر از بازیهای حساس این هفته تیم خوب مس شهر بابک پیروز شد سایپا تهران را با یک گل شکست دهد و 10 امتیازی گردد که این آماری خوب برای شاگردان وحید رضایی است. سایپا هم دومین شکست این فصل خود را تحمل کرد.

پارس جنوبی جم نیز در ملاقاتی نزدیک پیروز شد میهمانش بادران را با یک گل شکست دهد که این نخستین پیروزی جمی ها در این فصل بود و آنها را 4 امتیازی کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه تیره روزی های این فصل خود شکست پر گل دیگری را تحمل کرد. تبریزی ها امروز در تهران مقابل ویستاتوربین به میدان رفته و با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند. ویستاتوربین امروز برترین نتیجه این فصل خود را به دست آورد تا 8 امتیازی گردد و ماشین سازی همچنان با یک امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

نتایج بازیهای هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول به توضیح زیر است؛

رایکا بابل یک - آرمان گهر صفر

قشقایی شیراز صفر - شهرداری همدان صفر

خیبر خرم آباد 2 - خوشه طلایی ساوه 2

مس شهر بابک یک - سایپا صفر

مس کرمان یک - استقلال ملاثانی یک

شهرداری آستارا صفر - ملوان یک

ویستا توربین 4 - ماشین سازی یک

پارس جنوبی جم یک - بادران صفر

استقلال خوزستان 3 - شاهین بوشهر صفر

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال در سرانجام هفته ششم؛

1- ملوان انزلی 14 امتیاز

2- قشقایی شیراز 13 امتیاز

3- شهرداری همدان 12 امتیاز

4- خیبر خرم آباد 11 امتیاز

.....

16- بادران 2 امتیاز

17- شاهین بوشهر یک امتیاز

18- ماشین سازی تبریز یک امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر

به "صدرنشین تازه لیگ دسته اول از انزلی آمد، تساوی مدعیان و شکست سایپا" امتیاز دهید

862 کاربر به "صدرنشین تازه لیگ دسته اول از انزلی آمد، تساوی مدعیان و شکست سایپا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشین تازه لیگ دسته اول از انزلی آمد، تساوی مدعیان و شکست سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید