صعود سه آزادکار به فینال؛ یک کشتی گیر در انتظار رده بندی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران؛ فیروز پور، کریمی و گلیج با شکست تمامی حریفان خود به ملاقات فینال بازی های همبستگی کشور های اسلامی راه یافتند.

صعود سه آزادکار به فینال؛ یک کشتی گیر در انتظار رده بندی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در 5 وزن اول بازی های همبستگی کشور های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به ملاقات فینال و قیاسی به ملاقات رده بندی بود.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 مغلوب حکمت اله وحیداف از تاجیکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، مومنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور اول مقابل حمزه آلاجا از ترکیه با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دوم با نتیجه 8 بر 4 مقابل حاجی علی اف دارنده مدال های طلای دنیا و نقره و برنز المپیک از آذربایجان شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، قیاسی به ملاقات رده بندی راه یافت. نماینده کشورمان در ملاقات رده بندی به مصاف امید جلال اف از ازبکستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 9 بر 6 فضلی اریلماز از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 13 بر 4 ارزو ایساکوف از اردن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره دنیا و قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. فیروزپور در ملاقات سرانجامی به مصاف توران بایراموف از آذربایجان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کاریپبایف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی دور بعد با نتیجه 10 بر صفر بنفر فاتح از الجزایر را مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در ملاقات سرانجامی به مصاف ابوبکر آباکاروف از آذربایجان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر بایسال کوباتوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر رحمان جان ماحمدبکوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مامد ابراگیموف از با نتیجه 13 بر 2 به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. گلیج در این ملاقات به مصاف مصطفی سیسیز از ترکیه می رود.

مسابقات اوزان فوق امشب با معین شدن نفرات برتر به سرانجام می رسد.

منبع: فرارو

به "صعود سه آزادکار به فینال؛ یک کشتی گیر در انتظار رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سه آزادکار به فینال؛ یک کشتی گیر در انتظار رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید