عینالی طلای گرانبهای تبریز است ، پیگیر اعتبارات دولتی برای تفرجگاه عینالی هستیم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرگزاری خبرنگاران-روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان عینالی از طرحهای توسعه و گردشگری این مجموعه بازدید و در جریان فرایند فعالیت ها نهاده شد.

عینالی طلای گرانبهای تبریز است ، پیگیر اعتبارات دولتی برای تفرجگاه عینالی هستیم

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛متفکر آزاد در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تازه به مردم شریف تبریز گفت: تفرجگاه عینالی طلای گرانبهایی است که هم از لحاظ تفرجگاهی و هم از لحاظ زیست محیطی، پتانسیل خوبی برای شهر تبریز است.

وی ضمن قدردانی از کوشش های مدیریت و عوامل سازمان اظهار کرد: با وجود مدیریت مناسب و کوششگر در این مجموعه امید است که شاهد توسعه و جذب جهانگرد در این تفرجگاه باشیم چرا که با فعالیت ها و پتانسیل موجود، آینده درخشانی را برای این مجموعه تصور می کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری به عنوان توسعه تفرجگاه عینالی گفت: بنده و سایر نمایندگان محترم تبریز اسکو و آذرشهر طی نامه ای در مورد جذب اعتبارات دولتی برای عینالی پیگیر این مسئله هستیم و با برنامه ریزی هدفمند و موثر در بخش سرمایه گذاری امیدواریم فرایند توسعه و جذب جهانگردی بیش از پیش باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه از احتمال سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران به شهر تبریز اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عینالی طلای گرانبهای تبریز است ، پیگیر اعتبارات دولتی برای تفرجگاه عینالی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینالی طلای گرانبهای تبریز است ، پیگیر اعتبارات دولتی برای تفرجگاه عینالی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید