قیمت و مشخصات فنی شیائومی 13 لایت فاش شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، شیائومی ظاهرا میخواهد به عنوان یک پرچم دار مالی برای سال 2023 از گوشی شیائومی 13 لایت هم رونمایی کند که به تازگی شاهد افشای اطلاعاتی در رابطه با قیمت، تاریخ رونمایی و عرضه احتمالی و بعلاوه مشخصات فنی آن بوده ایم.

قیمت و مشخصات فنی شیائومی 13 لایت فاش شد

شیائومی به عنوان پرچم دار، از گوشی های سری شیائومی 13 در دو مدل استاندارد و پرو، اواخر سال 2022 رونمایی کرد. این گوشی ها هنوز در بازار جهانی به صورت رسمی در دسترس قرار ندارند اما این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. حالا اما خبری رسیده مبنی بر اینکه این شرکت چینی میخواهد روی مدل لایت این سری کار کند. مدل های لایت همانطور که از نامشان پیداست، یک نسخه ارزان از هر سری به حساب می آیند که قیمت مناسب تر و مشخصات سخت افزاری پایین تری در مقایسه با پرچم داران خود دارند.

شیائومی 13 لایت هم قرار نیست از همین قاعده مستثنی باشد. طبق اطلاعاتی که در رابطه با این گوشی منتشر شده، ظاهرا این گوشی یک نسخه تغییر برند یافته از شیائومی CIVI 2 خواهد بود. این برند در خارج از بازار چین شناخته شده نیست چرا که محصولات آن منحصر به بازار این کشور هستند اما این خبر نشان می دهد شیائومی می خواهد این گوشی ها را با نامی دیگر در بازار خارج از چین به فروش برساند.

اینطور که به نظر می رسد، کاربران بازار جهانی دیگر برای خرید شیائومی 13 لایت نباید منتظر دوره پیش خرید باشند چرا که این گوشی بعد از رونمایی برای خرید هم در دسترس قرار خواهد داشت. ولی برای دو مدل استاندارد و پرو این اتفاق خواهد افتاد و کاربران بازار جهانی باید حوالی ماه مارس، آن ها را پیش خرید نمایند.

طبق اطلاعات موجود، شیائومی 13 لایت باید تقریبا 550 یورو برای مدل 256 گیگابایتی خود قیمت گذاری گردد. معمولا میان رده های شیائومی با 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شوند که این یعنی قیمت پایه گوشی یادشده احتمالا از 550 یورو کمتر هم خواهد بود. اگر شیائومی 13 لایت در واقع همان CIVI 2 باشد، باید انتظار داشته باشیم به عنوان قلب تپنده از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره ببرد. پردازنده ای که از 4 هسته از نوع Cortex-A710 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A510 بهره می برد و توانایی پردازشی خوبی دارد.

از جمله سایر اطلاعات پیرامون این گوشی می توان به نمایشگر 120 هرتزی با پنلی از جنس AMOLED اشاره نمود. حال باید دید آیا شیائومی تصمیم می گیرد بین CIVI 2 و شیائومی 13 لایت تفاوت هایی را در نظر بگیرد یا دقیقا شاهد همان گوشی خواهیم بود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

8,539,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,099,000

تومان

محبوب ترین گوشی های شیائومی در وبلاگ ادکلن شنل

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت و مشخصات فنی شیائومی 13 لایت فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و مشخصات فنی شیائومی 13 لایت فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید