9 اسپیکر بلوتوثی برتر لیتو؛ معرفی مدل های پرقابلیت و خوش صدا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، اسپیکرهای بلوتوثی، به یک گجت هوشمند پراستفاده در میان بسیاری از کاربران تبدیل شده اند. لیتو، یک برند چینی فعال در حوزه فراوری لوازم جانبی گجت های هوشمند نظیر اسپیکرهای بلوتوثی است که طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متفاوت روانه بازار می نماید. اگر شما هم از هواداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین اسپیکر بلوتوثی لیتو خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 9 مدل پرامکانات و خوش صدای بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس احتیاج و بودجه ای که دارید، برترین گزینه ممکن برای خرید را انتخاب کنید.

9 اسپیکر بلوتوثی برتر لیتو؛ معرفی مدل های پرقابلیت و خوش صدا

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Wonder Boom

اگر محدودیتی از لحاظ بودجه برای خرید یک محصول فوق العاده باکیفیت و مجذوب نماینده ندارید، احتمالاً می توانید مدل Wonder Boom را به عنوان یکی از برترین اسپیکرهای بلوتوثی لیتو در نظر بگیرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Wonder Boom طراحی بسیار جالب و منحصر به فردی دارد و به شکل یک کیف سامسونت بسیار بزرگ طراحی شده که حدود 4 کیلوگرم وزن دارد. بنابراین شاید بسیاری از کاربران برای حمل و نقل کردن این محصول احتیاج به یاری داشته باشند.

این محصول یک عدد درگاه ورودی میکروفون دارد که می توانید از آن ها برای ضبط صدا و اجرا در مراسم های مختلف بهره ببرید. علاوه بر درگاه میکروفون، باید به درگاه USB، میکرو USB، جک 3.5 میلی متری خروجی صدا و شیار کارت حافظه MicroSD اشاره نمود.

روی بدنه این محصول یک پنل دیده می گردد که دکمه های مختلفی نظیر پاور، پخش و توقف کردن موسیقی در حال پخش، اسکن شبکه های رادیویی FM، آهنگ بعدی، آهنگ قبلی و مواردی دیگر روی آن به چشم می خورند.

کاربران می توانند حدبیشتر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده نمایند. درون باند این محصول، یک نوار LED کار شده که قابلیت پایکوبی نور را برای کاربران به همراه می آورد.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون لیتو، انرژی خود را از جانب یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که شارژدهی مناسبی به کاربران می دهد و تا شش ساعت می تواند دوام بیاورد. این محصول صدا را با حدبیشتر توان خروجی 30 وات ارائه می دهد و از بلوتوث نسخه 5.0 نیز برای اتصال به دستگاه های هوشمند بهره می برد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Wonder Boom به حدود پنج ساعت زمان احتیاج دارد تا باتری آن به طور کامل شارژ گردد. در نهایت باید به برد حدبیشتر 10 متری بلوتوث این محصول اشاره کنیم که از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به خوبی پشتیبانی می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Hyper boom

مدل Hyper boom، محصول باکیفیت دیگری از برند لیتو است که امکانات و قابلیت های بسیار خوب و پیشرفته ای دارد و به شکل مناسبی می تواند از میهمانی ها و مراسم های شما میزبانی کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Hyper boom که توانسته رضایت بیش از 86 درصد از خریدارانش در وبلاگ ادکلن شنل را به خود جلب کند، از بدنه از جنس پلاستیک سخت و TPU فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد.

این محصول اگرچه قابلیت حمل و نقل دارد، اما سنگین است و وزن چهار کیلوگرمی آن شاید بسیاری از کاربران را برای جابه جایی با مشکلاتی روبرو کند. مدل Hyper boom هم به روش با سیم و بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسپیکر بلوتوثی لیتو قابلیت اتصال میکروفون را دارد و شما می توانید با استفاده از آن به میزبانی از مجالس خود به بپردازید و یا آهنگ های مورد علاقه خود را با استفاده از آن هم خوانی کنید. این محصول ابعاد بزرگی دارد و یک باند 6.5 اینچی به همراه ساب ووفر 1.5 اینچی با توان خروجی کلی 30 وات، به فراوری صدا در آن می پردازند.

علاوه بر ورودی میکروفون، می توانیم به درگاه USB، میکرو USB، شیار کارت حافظه MicroSD و جک 3.5 میلی متری صدا این دستگاه اشاره کنیم که دست کاربران را برای استفاده از این محصول حسابی باز گذاشته است.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون و سایر امکاناتش از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و حدبیشتر برد 10 متری را به کاربران ارائه می دهد.

منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ 1800 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حدبیشتر تا شش ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود پنج الی شش ساعت به طول می انجامد. کاربران می توانند حدبیشتر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده نمایند.

این اسپیکر بلوتوثی لیتو قابلیت متصل شدن به شبکه های رادیویی را نیز دارد و با کلیه سیستم عامل های اندروید و iOS به خوبی سازگار است. لیتو از قابلیت پایکوبی نور نیز در این محصول استفاده نموده تا بر مجذوب نمایندهیت های بصری آن در هنگام پخش موسیقی بیفزاید.

پخش نماینده صوتی قابل حمل لیتو مدل PARTY PLUS 100

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل PARTY PLUS 100، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این شرکت چینی در بازار لوازم جانبی است.

اول از همه باید به طراحی استوانه ای شکل این محصول اشاره کنیم که از متریال بادوام نظیر پلاستیک سخت و TPU فراوری شده و در مقابل ضربات احتمالی و خط وخش های وارد شده مقاومت مناسبی دارد.

این اسپیکر لیتو در ابعاد و وزن بسیار مناسب یک کیلوگرمی طراحی شده که با توجه به بند دوشی همراه آن حمل بسیار راحتی دارد و می توان آن را در مسافرت ها و دورهمی ها همراه خود داشت.

این پارتی باکس دارای یک عدد ساب ووفر است که می تواند صدای با کیفیتی را ارائه دهد. بعلاوه پایکوبی نور اطراف ساب ووفر این محصول بسیار چشم نواز است و بر مجذوب نمایندهیت های بصری این محصول می افزاید.

درون این محصول دو باند 6.5 اینچی به همراه ساب ووفر وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند که حدبیشتر توان خروجی 30 وات را به کاربران ارائه می دهند و از پس انجام این کار به برترین شکل ممکن بر می آیند.

در بخش بالایی بدنه این محصول بیشتر درگاه هایی که کاربران به احتیاج دارند نظیر درگاه USB، کارت حافظه میکرو SD، AUX و جک 6.3 میلی متری صدا به چشم می خورد. بعلاوه کاربران می توانند به لطف ورودی صدا و درگاه میکروفون تعبیه شده روی بدنه این محصول، از آن برای استفاده در مراسم های مختلف نیز استفاده نمایند.

برند لیتو از یک باتری پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول استفاده نموده که می تواند بین چهار تا هشت ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد. بعلاوه برای شارژ شدن این اسپیکر بلوتوثی به طور کامل باید دو الی سه ساعت منتظر بمانید.

این محصول قابلیت دریافت سیگنال رادیویی FM را نیز دارد و نمایشگر تعبیه شده روی بدنه آن اطلاعات لازم در خصوص این دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد. این اسپیکر از فرمت های مختلف صوتی از جمله MP3, WAV, WMA, APE و FLAC پشتیبانی می نماید. به همراه این محصول یک میکروفون و کنترل نیز به شما تقدیم می گردد.

پخش نماینده صوتی قابل حمل لیتو مدل X-BASS 80

اگر در پی خرید یک محصولی هستید که خیلی راحت بتوانید آن را با خود حمل و نقل کنید و از طرفی صدای بسیار باکیفیت و تفکیک شده ای را نیز از آن بشنوید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل X-BASS 80 احتمالاً می تواند شما را از خریدتان راضی نگه دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل X-BASS 80، به شکل استوانه ای طراحی شده و حدود یک کیلوگرم وزن دارد. برند لیتو در ساخت این محصول از متریال بسیار باکیفیتی استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات و خط وخش بالا می برد و کاربران احتیاجی نیست نگرانی از این بابت داشته باشند.

به لطف بهره گیری از بلوتوث نسخه 4.2، این اسپیکر به راحتی به دستگاه های هوشمند شما وصل می گردد و اتصال پایداری را ایجاد می نماید.

روی بلندگوهای این اسپیکر بلوتوثی لیتو روکشی پلاستیکی تعبیه شده که علاوه بر این که کیفیت صدا را کم نمی نماید، باعث زیبایی آن هم شده است. لیتو برای این محصول خود از دو اسپیکر 52 میلی متری با حدبیشتر توان خروجی 20 بهره برده که کیفیت صدای بسیار مناسبی دارد و حجم صدا نیز کاملاً قابل قبول است.

در بدنه پشتی این اسپیکر درگاه هایی قرار گرفته است که در صورت در دسترس نبودن بلوتوث می توانید از آن ها برای اتصال بهره ببرید، در غیر این صورت راحت ترین راه برای اتصال به این اسپیکر به وسیله بلوتوث است.

درگاه جک 3.5 میلی متری، USB و AUX از دیگر راه های اتصال به این اسپیکر هستند. قدرت این اسپیکر را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که در عرض دو الی سه ساعت شارژ می گردد و تا حدبیشتر شش ساعت نیز می تواند شما را در پخش موسیقی همراه کند.

این اسپیکر بلوتوثی لیتو قابلیت متصل شدن به شبکه های رادیویی را نیز دارد و با کلیه سیستم عامل های اندروید و iOS به خوبی سازگار است. لیتو از قابلیت پایکوبی نور نیز در این محصول استفاده نموده تا مجذوب نمایندهیت های بصری آن را در هنگام پخش موسیقی به طور چشمگیری افزایش دهد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 45

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل LK - 45، یکی از نوترین محصولات شرکت لیتو بوده که در بدو ورودش به بازار ایران، با استقبال خوب کاربران روبرو شده و حدود 84 درصد از خریداران آن در وبلاگ ادکلن شنل ، خرید این اسپیکر بلوتوثی را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند.

در خصوص ویژگی های ظاهری این محصول نو و مکعب شکل می توان به زیبایی و منحصر به فرد بودن آن اشاره نمود، که هنگام استفاده از آن با توجه به طراحی و رنگ مشکی یک دست به کار رفته در ساخت آن، حس خوبی را به مصرف نماینده القا می نماید.

عضو نو خانواده لیتو یک صفحه کنترل نقره ای رنگ بر روی بدنه خود دارد که باعث افزایش زیبایی ظاهری محصول شده و کاربران در این صفحه به دکمه های پخش و توقف، صدا کم، صدا زیاد، تغییر حالت و پاور دسترسی خواهند داشت.

در بدنه پشتی این اسپیکر بلوتوثی درگاه ورودی کابل شارژ، فلش، کارت حافظه و کابل AUX را می توان مشاهده کرد. در قسمت جلوی اسپیکر نیز ستلایت دو تکه با قدرت پخش صدایی واضح و نسبتا بلند همراه توری محافظ روی آن خودنمایی می نماید.

بعلاوه در قسمت جلو و پشت اسپیکر دو عدد ساب ووفر قرار گرفته است که با پخش صدای بم تفکیکی از صدای زیر کیفیت موسیقی را افزایش می دهد. این محصول با بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و بردی حدبیشتر 15 متری دارد.

یک باتری لیتیوم یونی 1200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این محصول در نظر گرفته شده که بین سه الی پنچ ساعت می تواند شما را همراهی کند. بعلاوه مدت زمان شارژ شدن این اسپیکر نیز حدود 3 ساعت است.

کاربران می توانند حدبیشتر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده نمایند. نکته قابل توجه ابعاد این اسپیکر است که با توجه به کوچک بودن آن به راحتی قابل حمل بوده و می توانید با خود در باشگاه ها و دورهمی ها به همراه داشته باشید.

در بسته بندی به همراه اسپیکر کابل شارژر مخصوص و کابل AUX به شما تقدیم می گردد. این اسپیکر دارای اکولایزر بوده و دکمه ای جهت تعویض حالت اکولایزر در کنار کلید پاور آن تعبیه شده که با نگهداشتن آن می توان حالت اکولایزر را تغییر داد.

این اسپیکر از فرمت های مختلف صوتی از جمله MP3, WAV, WMA, APE و FLAC پشتیبانی می نماید و با همه سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است.

پخش نماینده صوتی قابل حمل لیتو مدل LK - 53

اسپیکر مدل LK - 53، محصولی دیگر از لیتو است که با قابلیت های خوبی که دارد، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول حدود 1.5 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 80 در 80 در 230 میلی متر می رسد.

لیتو در ساختار بدنه این اسپیکر قابل حمل از مواد پلاستیکی مرغوب به همراه فلز استفاده نموده؛ بنابراین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-53 می تواند در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی به خوبی مقاومت کند.

روی قسمت بالایی بدنه نیز یک سری دکمه های فیزیکی برای کنترل موسیقی و اندازه صدا به همراه درگاه های اتصال دیده می گردد که امکان اتصال آن را به دیگر دستگاه های هوشمند به صورت بی سیم و باسیم فراهم می نمایند.

این اسپیکر بلوتوثی لیتو به وسیله بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و تا فاصله 10 متری منبع اتصال می توانید از این محصول بدون هیچ مسئله ای بهره ببرید.

حاشیه این اسپیکر با LED های رنگی طراحی شده که موجب می گردد هنگام پخش موسیقی پایکوبی نور ریزی را ببینیم که البته قابلیت خاموش شدن ندارد. بعلاوه در قسمت پشت دستگاه بخش تو رفته ای که پوشش سیلیکونی نیز دارد تعبیه شده و در آن می توان درگاه ورودی کابل شارژ، فلش، کارت حافظه، کلید پاور و کابل AUX را مشاهده کرد.

در قسمت جلوی اسپیکر نیز دو باند با قدرت پخش صدایی واضح و نسبتا بلند همراه توری محافظ روی آن خودنمایی می نماید. در زیر اسپیکر دو لاستیک کوچک جهت قرار دادن آن بر روی سطح دلخواه و جلوگیری از لیز خوردن آن قرار گرفته است.

این پخش نماینده صوتی باکیفیت لیتو انرژی مورد احتیاج خود را به وسیله یک باتری لیتیومی با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که در مدت زمان مناسبی به طور کامل شارژ می گردد و امکان استفاده تا چندین ساعت را به راحتی فراهم می آورد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 34

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 34، یک محصول باکیفیت و پرامکانات است که با فراوری صدایی شفاف و تا حدودی تفکیک شده، می تواند به عنوان یکی از برترین اسپیکرهای خوش قیمت این برند مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

این محصول به لطف طراحی استوانه ای شکلش قادر است صدا را به صورت 360 درجه به اطراف پرتاب کند. در خصوص ویژگی های ظاهری این محصول نو می توان به زیبایی و کوچکی و خوش دست بودن آن اشاره نمود که در مجموع همه این موارد موجب شده تا کاربران برای حمل و نقل کردن این اسپیکر بلوتوثی مشکل خاصی نداشته باشند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 34 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و اتصال پایداری را برقرار می نماید. حدبیشتر برد این محصول نیز حدود 10 متر است. روی صفحه کنترل این اسپیکر دکمه های متعددی نظیر دکمه های پخش و توقف، صدای کم، صدا زیاد و تغییر حالت به رادیو تعبیه شده است.

بعلاوه روی این اسپیکر درگاه ورودی کابل شارژ، فلش، کارت حافظه و AUX را می توان مشاهده کرد. یکی از ویژگی های جالب این محصول، مقاومت آن در برابر آب است که امکان استفاده از آن را در محیط های مرطوب فراهم می نماید.

در سر و ته اسپیکر نیز دو ساب ووفر قرار گرفته است که بیس نرمی را به کاربران ارائه می دهند. باتری 1200 میلی آمپر ساعت این اسپیکر با یک بار شارژ حدبیشتر 5 ساعت شارژدهی دارد و در عرض سه الی چهار ساعت به طور کامل شارژ می گردد.

پخش نماینده صوتی لیتو مدل LEITU BMX2

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LEITU BMX2، یک محصول مکعب شکل با طراحی اسپورت و ویژگی های به شدت مجذوب نماینده است که با قیمت مناسبی نیز در بازار به فروش می رسد.

این اسپیکر بلوتوثی از متریال بسیار باکیفیتی فراوری شده که در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی دارد. وزن این محصول تنها 500 گرم است و کاربران برای جابه جایی آن هیچ دغدغه ای نخواهند داشت.

لیتو مدل LEITU BMX2 از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و تا حدبیشتر فاصله 10 متری از منبع می تواند به پخش موسیقی ادامه دهد.

این محصول با یک عدد باند سه اینچی با توان خروجی کلی 10 وات، به فراوری صدا می پردازند. علاوه بر رادیو، می توانیم به درگاه USB، میکرو USB و شیار کارت حافظه MicroSD اشاره کنیم.

منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ 1500 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حدبیشتر تا چهار ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 39

در نهایت به معرفی و آنالیز یک محصول مالی در عین حال باکیفیت از لیتو می پردازیم یعنی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل LK -39.

این اسپیکر بلوتوثی لیتو ابعاد بسیار جمع وجور و وزن بسیار سبک 700 گرمی دارد که آن را برای حمل و نقل به گزینه مناسبی تبدیل می نماید.

مدل LK - 39 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0، درگاه USB و کارت حافظه MicroSD قابلیت پخش موسیقی را دارد و این کار را نیز با کیفیت بسیار مناسبی با استفاده از سه باند 52 میلی متری انجام می دهد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 39 از سیستم عامل های اندروید و iOS به خوبی پشتیبانی می نماید و حدبیشتر برد 10 متری را به کاربران ارائه می دهد.

باتری 800 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه در این اسپیکر بلوتوثی به انجام وظیفه می پردازد که می تواند با یک بار شارژ کامل، انرژی مورد احتیاج برای فعالیت سه الی پنج ساعت این محصول را تأمین کند. شارژ شدن کامل این محصول نیز به دو ساعت زمان احتیاج دارد.

این اسپیکر از فرمت های مختلف صوتی از جمله MP3, WAV, WMA, APE و FLAC پشتیبانی می نماید و کاربران می توانند حدبیشتر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده نمایند.

سخن پایانی

در راهنمای خرید برترین اسپیکر بلوتوثی لیتو وبلاگ ادکلن شنل ، به معرفی و آنالیز 9 مدل برتر و پرقابلیت بازار پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، با خیالی راحت از بین گزینه های معرفی شده دست به گزینش بزنید.

آیا شما تجربه استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی لیتو را دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، لطفاً نظر خود را در این زمینه با ما و سایر کاربران وبلاگ ادکلن شنل در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "9 اسپیکر بلوتوثی برتر لیتو؛ معرفی مدل های پرقابلیت و خوش صدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 اسپیکر بلوتوثی برتر لیتو؛ معرفی مدل های پرقابلیت و خوش صدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید