محمود فکری به استقلال و پرسپولیس یاری می نماید؟ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، اگر نفت مسجدسلیمان در اصفهان پیروز به متوقف کردن سپاهان گردد، محمود فکری عملاً لطف بسیار شایان توجهی به پرسپولیس و حتی استقلال نموده است.

محمود فکری به استقلال و پرسپولیس یاری می نماید؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ادکلن شنل، محمود فکری به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شده و دوشنبه هفته جاری باید برای اولین بار در این فصل روی نیمکت این تیم بنشیند. از قضا گذر فکری دوباره به سپاهان افتاده و باید مقابل تیمی صف آرایی کند که نقش بسیار مهمی در جدایی اش از استقلال ایفا کرد.

ناکامی آبی پوشان همراه با محمود فکری برابر سپاهانی ها صدای اعتراض طرفداران این تیم را به اوج رساند و زمینه برای کنار رفتن او را فراهم کرد اما حالا به حکم قرعه، اولین مسابقه این سرمربی همراه با نفت مسجدسلیمان دوباره برابر شاگردان محرم نویدکیا خواهد بود. شرایط جدول به گونه ای است که سپاهان برای پس دریافت صدر، حتماً باید حریف خوزستانی خود را شکست دهد و حتی در صورت مساوی هم در رتبه دوم باقی خواهند ماند.

البته اگر نفت مسجدسلیمان دست به کار بزرگی زده و در اصفهان پیروز به متوقف کردن سپاهان گردد، محمود فکری عملاً لطف بسیار شایان توجهی به پرسپولیس و حتی استقلال نموده است چون با پیروز نشدن سپاهانی ها، پرسپولیس صدر جدول را حفظ می نماید و استقلال نیز با امیدواری و انگیزه بیشتری کار را دنبال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمود فکری به استقلال و پرسپولیس یاری می نماید؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری به استقلال و پرسپولیس یاری می نماید؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید