مهم ترین دستاورد و پیغام ما برای جهان مردم سالاری دینی است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مسعود سلطانی فر با تبریک حضور گسترده مردم پای صندوق های رای گفت: هر انتخابات فارغ از اینکه چه طیف و چه گروهی برنده آن باشد و اینکه انتخابات مجلس باشد یا ریاست جمهوری یا خبرگان،یک رفراندوم برای کل نظام است. چون مردمی که شرکت می نمایند در این انتخابات اصل و اساس نظام را قبول دارند و برای اینکه سرنوشت خودشان را رقم بزنند، فکر می نمایند که باید مشارکت نمایند و در انتخابات شرکت نمایند.

مهم ترین دستاورد و پیغام ما برای جهان مردم سالاری دینی است

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: بارها اعلام کردیم مهم ترین دستاورد و پیغام ما برای جهان مردم سالاری دینی است که ما توانستیم در سایه یک حکومت دینی، مبانی دموکراسی و مردم سالاری را تحقق بدهیم.

سلطانی فر ادامه داد: ما در سایه حکومت دینی توانستیم آزادی احزاب و فعالیت گروه های مختلف سیاسی را تضمین کنیم و در سایه حکومت دینی توانستیم انتخابات آزاد برگزار کنیم. توانستیم مشارکت مردم را در قالب سازمان های مردم نهاد تحقق ببخشیم و همچنین در سایه حکومت دینی فعالیت رسانه های آزاد را تضمین دادیم. مردم ما هم در طول 41 سال گذشته نشان دادند در همه صحنه های دفاع از حریم نظام ، کیان مملکت ، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی با عزت اقتدار ایستادند و حضورشان همیشه تامین نماینده عزت و اقتدار ایران بوده است.

وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: امیدوارم تا انتها ساعات رای گیری امروز به همین صورت شاهد حضور گسترده مردم باشیم و با آمار بالای مشارکت دشمنان خودمان را که منتظر هستند مشارکت کم باشد تا فشارها را بیشتر نمایند ، ناکام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهم ترین دستاورد و پیغام ما برای جهان مردم سالاری دینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین دستاورد و پیغام ما برای جهان مردم سالاری دینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید