مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از چالش ساندار پیچای و دونالد ترامپ تا ویژگی تازه فیسبوک

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بعضی از مترجم های آنلاین چینی از ترجمه عباراتی معین اجتناب می نمایند. عباراتی که به نظر می رسد از دید دولت چین خط قرمز محسوب می شوند و باید وارد فرهنگ عمومی شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از چالش ساندار پیچای و دونالد ترامپ تا ویژگی تازه فیسبوک

احتمالات حکایت از آن دارند که فیسبوک به زودی قابلیت مسدود سازی بعضی کاراکترها شاملایموجی یا کلمات و عباراتی تعیین را برای کاربران خود فراهم می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وزارت خزانه داری ایالات متحده 2 ایرانی را وارد لیست افراد تحریمی خود کرد. این وزارتخانه مدعی شده که این 2 نفر در کوشش بودند تا با خرابکاری های سایبری روند فعالیت های دولتی را در ایالات متحده مخدوش نموده و به زیرساخت های دولتی نفوذ نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از کارمندان اسبق فیسبوک که سیاهپوست است در یادداشتی سرگشاده تاکید نموده که فیسبوک به مکانی پر از تبعیض علیه سیاهپوستان تبدیل شده و اساسا احترام به حقوق اقلیت های نژادی در این شرکت بی معناست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به دنیای غواصی علاقه مندید و البته همواره نگران هستید که با همراه بردن موبایل یا وسایل هوشمندتان زیر آب، اتفاقی برای این وسایل بیفتد یک خبر خوش در انتظارتان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدیدترین هدفون وایرلس سونی Sony 1000X Wirelessدرست مثل بقیه محصولات این شرکت روی کیفیت در کنار طراحی زیبا متمرکز شده است. این هدفون گزینه ای عالی برای افراد پر تحرک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

محققان معتقدند تا سال 2024 میلادی، اینترنت 5G تقریبا 1.5 میلیارد نفر را تحت پوشش قرار می دهد.بر اساس این پیشبینی مصرف داده های تلفن همراه کاربران در هر ماه بیش از 21 گیگابایت خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از چالش ساندار پیچای و دونالد ترامپ تا ویژگی تازه فیسبوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از چالش ساندار پیچای و دونالد ترامپ تا ویژگی تازه فیسبوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید