نیمسال دوم در دانشگاه محقق تا 12 تیر ادامه می یابد ، برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات حضوری

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه محقق تا 12 تیر ادامه می یابد و امتحانات از هفدهم این ماه احتمالا به صورت حضوری شروع می گردد.

نیمسال دوم در دانشگاه محقق تا 12 تیر ادامه می یابد ، برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات حضوری

ترحم مصری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ادکلن شنل با اشاره به برگزاری جلساتی درخصوص ادامه کلاس های درسی این دانشگاه گفت: زیرساخت هایی در مدت کوتاه فراهم شده وغالب دانشجویان از این فرصت استفاده کردند و در کلاس ها حضور دارند؛ بنابراین تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری دستوری نداده، برگزاری کلاس ها به صورت مجازی ادامه می یابد.

مصری با بیان اینکه در این مدت تجربه های خوبی در حوزه آموزش الکترونیک کسب نموده ایم، اضافه نمود: در خوش بینانه ترین حالت و اگر این فرایند را بدون مشکل ادامه دهیم و با توجه به اینکه چند هفته کلاس ها تشکیل نشد، به طول این نیمسال یک ماه اضافه شد و پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه محقق اردبیلی 12 تیر خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امتحانات از 17 تیر شروع می گردد و برخلاف سال های گذشته که طول برگزاری امتحانات دو هفته بود، این دوره امتحانات یک ماه طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه فعلا برنامه ریزی ما برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری خواهد بود، گفت: با افزایش زمان امتحانات به یک ماه، از حضور بیش از حد دانشجویان در دانشگاه نیز جلوگیری می گردد.

مصری گفت: با این حال اگر باز هم امکان حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم نباشد، برنامه ریزی های لازم اجرا شده است.

وی گفت: دوره کارگاهی برای استادان دانشگاه درخصوص نحوه آزمون سازی در فضای مجازی و با استفاده از یک نرم افزار و برنامه مجازی فردا در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می گردد که اگر احتیاج به برگزاری امتحانات به صورت مجازی هم باشد، آمادگی لازم را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نیمسال دوم در دانشگاه محقق تا 12 تیر ادامه می یابد ، برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات حضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمسال دوم در دانشگاه محقق تا 12 تیر ادامه می یابد ، برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید