هافبک گلزن پرسپولیس همچنان در مدار اصلی یحیی نیست

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17 چهارشنبه هفته جاری میهمان گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال است. این ملاقات در حالی برای سرخپوشان مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است که تنها سه امتیاز اختلاف بین این تیم با استقلال تهران که صدرنشین فعلی است وجود دارد.

هافبک گلزن پرسپولیس همچنان در مدار اصلی یحیی نیست

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که چهار پیروزی متوالی در هفته های گذشته را برای تیمش ثبت نموده میخواهد ترکیب اصلی خود را دستخوش تغییرات بزرگ نکند.

این در حالی است که سرخ ها در جریان برد دو بر صفر آدینه گذشته مقابل آلومینیوم اراک توانستند به وسیله بازیکنان تعویضی خود به گل برسند. حامد لک و رضا اسدی تنها دقایقی پس از ورود به زمین توانستند برای تیم خود گلزنی نمایند اما سرمربی سرخ ها همچنان تصمیم به ادامه نیمکت نشینی اسدی دارد تا هافبک گران قیمت جایی در جمه یازده بازیکن اصلی نداشته باشد.

گل محمدی درباره استفاده همزمان حامد پاکدل و مهدی عبدی در خط حمله نیز تردید دارد و بعید است هر دو نفر را در خط حمله قرار دهد. دو بار گلزنی متوالی پاکدل شانس او را برای حضور در ترکیب اصلی زیاد نموده است اما گل محمدی همچنان علاقه به استفاده از مهدی عبدی دارد تا شاید موتور گلزنی او نیز روشن گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هافبک گلزن پرسپولیس همچنان در مدار اصلی یحیی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک گلزن پرسپولیس همچنان در مدار اصلی یحیی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید