هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در شرایطی که هر روز آمار مبتلایان و فوتی های کرونا فرایند افزایشی پیدا می نماید، سفرهای جاده ای مردم نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه به نظر به رکوردهای قبلی خودش نزدیک تر می گردد.

هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بر اساس آمارهای دریافت شده از شرایط تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف، روز گذشته (پنجشنه 28 بهمن ماه) یک میلیون و 823 هزار 324 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور رخ داد که نسبت به تردد روز قبل از آن با یک میلیون 754 هزار و 459 وسیله نقلیه، 3.9 درصد افزایش داشته است.

این افزایش تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده های کشور در حالی رخ می دهد که بر اساس آخرین شرایط کرونایی اعلام شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی 24 ساغت گذشته 19 هزار و 317 بیمار تازه کووید19 در کشور شناسایی شده و 187 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.

10 محور مواصلاتی آزادراه تهران-کرج، کرج-تهران، کرج-قزوین، قزوین-کرج، تهران-ساوه، ساوه-تهران، تهران-شهریار، تهران-قم، تهران-جاجرود و کرج شهریار پرترددترین محورهای مواصلاتی در 24 ساعت گذشته بودند. اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 بامداد روز گذشته رخ داده است.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، روز گذشته بارندگی کمی در بعضی محورهای شمالی رخ داد که پراکنده بود و از ساعاتی پیش نیز جهت رفت محورهای شمالی (آزادراه تهران-شمال و محور کرج چالوس) بسته شده است و هم اکنون بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز برف و باران گزارش شده است.

بعلاوه ترافیک سنگینی در محورهای چالوس جهت(شمال به جنوب) و حدفاصل مرزن آباد تا میانک، محور هراز جهت (شمال به جنوب) و در محدوده های بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد، محور فیروزکوه جهت(شمال به جنوب) و در محدوده گیلاوند و آزادراه پردیس - تهران و محور قدیم بومهن - تهران و در محدوده جاجرود وجود دارد اما در در آزادراه تهران - شمال(شمال به جنوب) و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روانی برقرار است.

در سایر محورها نیز ترافیک سنگینی در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، محور شهریار - تهران محدوده میدان معادن و در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید