وقت سفارت ایتالیا (برترین روش)

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، وقت سفارت ایتالیا یکی از مهم ترین قسمت های فرایند اخذ ویزا از ایتالیا است. در ادامه این مقاله از سایت خبرنگاران، برترین و مناسب ترین روش گرفتن وقت سفارت ایتالیا را معرفی می کنیم.

وقت سفارت ایتالیا (برترین روش)

وقت سفارت ایتالیا

برای انجام امور سفارت ایتالیا، باید به نماینده سفارت یعنی شرکت Cox & Kings Ltd که به نام های دیگری مانند کاکس، کاگس، CKGS نیز معروف است، مراجعه کرد. بنابراین اگر متقاضی ویزای ایتالیا هستید، باید وقت کاکس رزرو کنید. سپس مدارک خود را به کاکس تحویل دهید و منتظر دریافت نتیجه بمانید.

رزرو وقت سفارت ایتالیا به علت تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد، کار بسیار دشواری است. سایت به صورت تصادفی در ساعت های مختلف شبانه روز، وقت های نو را قرار می دهد و در گاهی اوقات کمتر از 1 دقیقه تمامی وقت ها تکمیل می شوند.

سایت ایران سی کی جی اس به آدرس www.iranckgs.com می تواند در سریع ترین زمان ممکن وقت سفارت ایتالیا را برای شما رزرو کند. در صورتی که در زمینه وقت سفارت ایتالیا احتیاج به هدایت دارید، کافی است به این سایت مراجعه کنید و با متخصصان به صورت تلفنی و یا سایر روش ها ارتباط بگیرید.

ویزای گردشگری ایتالیا

در حال حاضر، ایتالیا برترین و مناسب ترین کشور برای دریافت ویزای شنگن است. شما با دریافت ویزای گردشگری ایتالیا، می توانید به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر کنید.

یکی از مزایای ایتالیا نسبت به سایر کشورهای حوزه شنگن، سخت گیری کمتر سفارت است. برای بعضی از کشورهای حوزه شنگن احتمال ریجکت شدن بسیار زیاد است. اما احتمال ریجکت شدن به وسیله سفارت ایتالیا کمتر از سایر کشورها است.

سایت ایران CKGS که در بالاتر نیز آدرس آن واقع شده است، تمامی اقدامات لازم را برای شما انجام می دهد تا بتوانید برای دریافت ویزای شنگن ایتالیا اقدام نمایید.

کارهایی که ایران سی کی جی اس از 0 تا 100 برای متقاضی انجام می دهد شامل:

· وقت سفارت

· ترجمه مدارک مورداحتیاج

· رزرو قطعی هتل طبق نوترین قوانین سفارت

· رزرو پرواز

· بیمه مسافرتی طبق نوترین قوانین سفارت

· تکمیل فرم های مورد احتیاج

· مشاوره جهت افزایش شانس ویزا شدن

· پاسخگویی به سوالات به وسیله متخصص

پیشنهاد می گردد در صورتی که احتیاج به ویزای ایتالیا دارید، با متخصصین ایران CKGS درارتباط باشید تا در روند دریافت ویزا دچار مشکل نشوید. برای این کار کافی است به آدرس www.iranckgs.com مراجعه نمایید.

مدارک مورداحتیاج ویزای گردشگری ایتالیا

برای دریافت ویزای گردشگری ایتالیا، احتیاج به مدارک عجیب و غریب نیست. مهم ترین موضوع برای سفارت بحث تمکن مالی و اندازه گردش حساب بانکی است. در صورتی که بتوانید تمکن مالی خوبی ارائه کنید، احتمال ریجکت شدن بسیار کم خواهد شد.

مدارک لازم برای هر متقاضی با توجه به شرایطی که دارد، فرق دارد و بهتر است با متخصصان این زمینه مشورت کنید تا در روند ویزا دچار مشکل نشوید.

مزایای ویزای ایتالیا نسبت به سایر کشورها

در صورتی که می خواهید ویزای شنگن دریافت کنید و با خیال آسوده به تمام کشورهای حوزه شنگن سفر کنید، پیشنهاد ما قطعا ویزای ایتالیا است. ایتالیا به علت اینکه کشور گردشگری است و بخشی از عایدی این کشور از گردشگر است، سخت گیری کمتری نسبت به سایر کشورهای حوزه شنگن دارد و راحت تر می توان ویزای شنگن دریافت کرد.

مزیت بعدی ایتالیا نسبت به سایر کشورهای حوزه شنگن، سریع تر انجام شدن روند ویزا است. حدودا 14 روز پس از ارائه مدارک و انگشت نگاری، جواب ویزای شما آماده است. بعلاوه سریع تر می توان نسبت به دریافت وقت و ارائه مدارک اقدام کرد.

یکی دیگر از مزایای ایتالیا، قبول کردن ترجمه مدارک به زبان انگلیسی است. بعضی از کشورها زبان انگلیسی را قبول نمی نمایند و حتما باید ترجمه به زبان آن کشور انجام گردد. اما این موضوع برای ایتالیا فرق دارد و می توان ترجمه انگلیسی مدارک را ارائه کرد.

طبق آمارهای موجود، ایتالیا جز کشورهایی است که در ایران کمترین نرخ ریجکت کردن را دارد. به همین علت در بسیاری از مواقع پیشنهاد می گردد کسانی که می خواهند به کشور دیگری مانند آلمان بروند، ابتدا ویزای ایتالیا دریافت نمایند و با استفاده از آن به آلمان سفر نمایند.

بعضی نکات بسیار مهم

همانطور که قطعا می دانید، تعداد سودجویان بسیار افزایش پیدا نموده است و این موضوع کار را برای متقاضیان سخت می نماید. حتما درخواست خود را به وسیله افرادی که متخصص این زمینه هستند و تجربه فراوانی در این زمینه دارند، پیش ببرید. متاسفانه بعضی از افراد ادعای انجام کار با مبلغ کمتر می نمایند اما هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند و باعث ایجاد مسائل فراوانی برای متقاضیان می شوند.

سایت ایران سی کی جی اس به آدرس www.iranckgs.com دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. متخصصان مجموعه ایران CKGS تجربه بسیار زیادی در زمینه ویزای ایتالیا دارند و از ابتدا تا انتهای این مسیر در کنار شما هستند و شما را هدایت می نمایند.

بعلاوه با مراجعه به بخش وبلاگ سایت ایران سی کی جی اس، می توانید مطالب مهمی مانند نکات ویزا، زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا، آموزش های مهم در زمینه ویزای ایتالیا و ... را مطالعه کنید.

کارشناسان نیز به وسیله تماس تلفنی و سایر راه های ارتباطی که در سایت قرار دارند، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و مسائل شما (به صورت کاملا رایگان) در این زمینه هستند.

منبع: همگردی

به "وقت سفارت ایتالیا (برترین روش)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت سفارت ایتالیا (برترین روش)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید