پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، رضا رحمانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری در مهر ماه امسال، گفت: این نمایشگاه با هدف نفوذ به بازارهای بین المللی و منطقه ایجاد برگزار می گردد، با توجه به توانمندی های داخلی در حوزه ساخت ماشین آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی این نمایشگاه کوشش دارد، سهمی در به دست آوردن بازاری در منطقه و افزایش سهم صادراتی کشور در حوزه ماشین آلات و خدمات چاپ داشته باشد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری برگزار می گردد

وی با بیان اینکه این رویداد 10 تا 13 مهرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: نمایشگاه همیشه با تاکید بر تخصص گرایی کوشش دارد با هدف جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین المللی بستری مناسب برای ارائه توانمندی های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین المللی برای مشارکت کنندگان فراهم سازد.

رحمانی بعلاوه از تشکیل پنجمین پاویون تخصصی صنعت کاغذ، ورق و کارتن در این رویداد اطلاع داد و مطرح کرد: نمایشگاه سال جاری در فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و 120 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به تمرکز این نمایشگاه بر عرضه و نمایش ماشین آلات حوزه چاپ و بسته بندی، گفت: تفاوت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های دیگر عرضه و معرفی دستگاه ها و ماشین آلات حوزه های مختلف صنعت چاپ است که از سوی ماشین سازان و فعالان بخش های مختلف آن در این رویداد ارائه خواهد شد.

رحمانی از برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی اطلاع داد و یادآور شد: این نشست ها و کارگاه های تخصصی و آموزشی با مشارکت دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعلاوه استادان حوزه چاپ برگزا خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید