یک واحد آپارتمان نوساز 100 متری در شرق تهران چند؟ ، قیمت خانه در محلات نارمک، پیروزی، مجیدیه و تهران نو را ببینید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، از آنجایی که منطقه ها شرقی تهران دسترسی خوبی به ناوگان حمل و نقل عمومی دارد و از مکان های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، در این گزارش به آنالیز خانه های نوساز شرق تهران پرداخته ایم.

یک واحد آپارتمان نوساز 100 متری در شرق تهران چند؟ ، قیمت خانه در محلات نارمک، پیروزی، مجیدیه و تهران نو را ببینید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از اقتصاد آنلاین،منطقه ها شرقی تهران مثل نارمک، تهرانپارس، مجیدیه و پیروزی از منطقه ها مشهور تهران هستند و متقاضی های زیادی برای خرید خانه و ملک در این منطقه وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل و نقل عمومی دارد و از مکان های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، در این گزارش به آنالیز خانه های نوساز شرق تهران پرداخته ایم.

اگر قصد سرمایه گذاری در شرق تهران را دارید، می توانید واحدی نوساز با متراژ 100 متر و 2 اتاق خواب را در محله نارمک، با قیمت 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بخرید. بعلاوه واحدی نوساز دیگر در همین محله با متراژ 66 متر و 2 اتاق خواب، قیمتی بالغ بر 3 میلیارد و 650 میلیون تومان دارد.

بعلاوه واحد آپارتمانی 95 متری در محله پیروزی با توجه به نوساز و 2 خوابه بودن ملک، قیمتی بالغ بر 3 میلیارد و 720 میلیون تومان دارد.

آپارتمانی 135 متری در محله مجیدیه با توجه به نوساز بودن واحد و 2 خوابه بودن این خانه، در روز های گذشته معادل 6 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در نیرو هوایی با متراژ 85 متر و 2 اتاق خواب، به بودجه ای بالغ بر 4 میلیارد و 850 میلیون تومان نیاز دارید.

با سرمایه ای معادل 6 میلیارد و 664 میلیون تومان، می توانید واحدی نوساز با متراژ 136 متر در محله تهران نو را بخرید.

واحدی دیگر در محله تهرانپارس شرقی با 3 اتاق خواب و متراژ 165 متر با توجه به نوساز بودن ملک، ارزشی معادل 9 میلیارد و 100 میلیون تومان دارد.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک واحد آپارتمان نوساز 100 متری در شرق تهران چند؟ ، قیمت خانه در محلات نارمک، پیروزی، مجیدیه و تهران نو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک واحد آپارتمان نوساز 100 متری در شرق تهران چند؟ ، قیمت خانه در محلات نارمک، پیروزی، مجیدیه و تهران نو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید