آذرباد: شکست سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم، آمار خوبی داشتم ولی این مرا راضی نمی کند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، شکست دادن تیم پرقدرتی مثل سپاهان نشان داده است که مس شخصیت تیمی بالایی دارد.

آذرباد: شکست سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم، آمار خوبی داشتم ولی این مرا راضی نمی کند

محسن آذرباد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ادکلن شنل، درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان گفت: هدف ما چیزی جز گرفتن سه امتیاز نبود و البته باید گفت که برابر حریفی بزرگ و قوی بازی می کردیم. کادر فنی نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی برای ما بررسی نموده بود و خدا را شکر با وجود گلی که در ثانیه های ابتدایی خوردیم، به بازی برگشتیم و برد مهمی را به دست آوردیم. شکست دادن سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم و این برد قطعاً انگیزه و روحیه تیم را بالا خواهد برد.

وی در خصوص گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: گل زدن همواره لذت بخش است و اگر گل قشنگ باشد لذتش بیشتر است. این دومین گل من در این فصل بود. چهار پاس گل هم داده و یک پنالتی گرفته ام. فکر می کنم آمار خوبی داشتم، ولی این مرا راضی نمی کند و دوست دارم برای تیمم بازیکن تأثیرگذارتری باشم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به شانس تیمش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: رقابت بین همه تیم ها سخت است و از حالا چیزی قابل پیش بینی نیست. ما بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم در سرانجام فصل یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آذرباد: شکست سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم، آمار خوبی داشتم ولی این مرا راضی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرباد: شکست سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم، آمار خوبی داشتم ولی این مرا راضی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید