مطمئن شدم می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به آسیا بفرستند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، افشین پیروانی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: فشار روی همه تیم ها هست. خدا را شکر 3 امتیاز مهم بود که به دست آوردیم. خوب هم بازی کردیم و حق مان برد بود.

مطمئن شدم می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به آسیا بفرستند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد داور مسابقه گفت: قضاوت در مجموع خوب بود. شاید داوران اشتباه داشته باشند اما فشار هم روی تیم ها و هم داوری زیاد است.

پیروانی درباره صحبت های کاظم اولیایی در خصوص صدور مجوز حرفه ای و اینکه گفته شما نباید دخالت کنید، شرح داد: ادبیاتی که دوست عزیز به کار برده قشنگ نیست و با این ادبیات او مطمئن شدم می خواهند تیمی دیگر را معرفی کنند. من اطلاعات داشتم که صحبت کردم، ما 4 تا نامه زدیم و جوابی نگرفتیم. شما کارتان است اگر می دانید مشکل چیست ما هم می دانیم. با صراحت بگویند مشکل تیم ما چیست؟ قهرمان شدیم و حق مان است در جام باشگاه ها شرکت کنیم.

وی افزود: چرا با این لحن صحبت کردند؟ اصلا منطقی نیست. جواب مرا طوری دادند که باز هم قانع نشدم. ما تلاش کردیم، زحمت کشیدیم، حق مان است به جام باشگاه ها برویم. اجازه نمی دهیم کسی دیگر جای ما برود.

پیروانی درباره ارتباط برخی مربیان با کمیته صدور مجوز حرفه ای و شائبه هایی که وجود دارد، گفت: من جواب دادم؛ از این لحن ادبیات و این گونه صحبت کردن مطمئن هستم هدف این است جای ما تیم دیگری را بفرستند.

مدیر تیم پرسپولیس همچنین در خصوص تجمع هواداران معترض به اوضاع مدیریتی باشگاه، گفت: امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به نفع باشگاه باشد. هوادار نگران است و باشگاه هم تلاش خود را می کند. مشکلاتی هست امیدوارم این پرسپولیس چون هوادار زیاد دارد اتفاقاتی بیفتد که همه در آرامش باشند و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مطمئن شدم می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به آسیا بفرستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئن شدم می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به آسیا بفرستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید