ارائه خدمات گردشگری در بوشهر ممنوع است، هموطنان به بوشهر مسافرت نکنند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دادستان بوشهر از هموطنان خواسته با توجه به اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا خدمات گردشگری ارائه نمی شود، از سفر کردن به این استان خودداری کنند.

ارائه خدمات گردشگری در بوشهر ممنوع است، هموطنان به بوشهر مسافرت نکنند

به گزارش از ، علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: به همه هموطنان توصیه و تاکید می شود استان بوشهر را برای سفر های نوروزی خویش انتخاب نکنند، زیرا برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ارائه هرگونه خدمات در مراکز گردشگری، بوستان های ساحلی و اقامتگاه های بوم گردی ومهمان پذیر ها، خانه های مبله و غیره به مسافران در این استان ممنوع است.

او اضافه نمود: در صورت مشاهده هرگونه مسافر مشکوکی در بدو ورود و یا در شهر های استان با دستور قضایی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به منظور اطمینان از سلامتی به مدت 14روز قرنطینه خواهد شد.

دادستان بوشهر بیان کرد: در صورت واگذاری منازل مبله به مسافران در این ایام، با واگذارکنندگان غیر مجاز برخورد قانونی صورت می گیرد و این گونه منازل نیز فوری با دستور قضایی بسته خواهد شد.

پیش از این هم استاندار بوشهر از هموطنان خواسته بود برای حفظ سلامتی خود و ساکنان استان بوشهر، در شرایط کنونی به این استان سفر نکنند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه خدمات گردشگری در بوشهر ممنوع است، هموطنان به بوشهر مسافرت نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات گردشگری در بوشهر ممنوع است، هموطنان به بوشهر مسافرت نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید