انتقاد تند پیمان طالبی مجری تلویزیون و توبیخ او

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مجری برنامه تلویزیونی طبیب به خاطر اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش های بسیاری روبرو شد، از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد.

انتقاد تند پیمان طالبی مجری تلویزیون و توبیخ او

پیمان طالبی مجری این برنامه در سخنانی تند گفته بود که آمار مرگ و میر کرونا برای مسئولان فقط یک عدد است. او با اشاره به اظهارات زالی و پاسخ ظریف از مسئولان خواست فقط یک هفته دهن خود را ببندند و سخنرانی و مصاحبه نکنند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سخنان این مجری تلویزیونی بازتاب وسیعی داشت و واکنش های زیادی برانگیخت.

در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام نمود: تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان به وسیله مدیر شبکه منجر شد.

این روابط عمومی تاکید نمود شبکه سه سیما به اسم شبکه جوان همانند سایر شبکه ها، نهادها و رسانه های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می داند و همیشه در کوشش است تا مسائل و کاستی های کشور را بدون هیچ گونه غرض ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.

منبع: فرارو

به "انتقاد تند پیمان طالبی مجری تلویزیون و توبیخ او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند پیمان طالبی مجری تلویزیون و توبیخ او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید