انصارالله:به زودی حملات کوبنده علیه متجاوزان انجام می دهیم، حملات ریاض دوررویی دنیا را نشان داد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تاکید نمود که به زودی حملات کوبنده ای علیه متجاوزان انجام خواهد شد.

انصارالله:به زودی حملات کوبنده علیه متجاوزان انجام می دهیم، حملات ریاض دوررویی دنیا را نشان داد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: بعد از این که عربستان در جنگ علیه یمنی ها از نظر نظامی عاجز و ناتوان شد و حملاتی کوبنده را چه در عمق این کشور و چه در استان هایی که مزدورانش کنترل آن را در دست دارند دریافت کرد اکنون مراکز غیرنظامی مثل فرودگاه صنعا را هدف قرار می دهد.

وی اضافه نمود: همه می دانند که این یک فرودگاه غیرنظامی است و بمباران شده و دیگر تعطیل شده است. بعلاوه مهمترین و بزرگترین پل ها در صنعا در میدان السبعین هدف قرار گرفته است. این نشان می دهد که آن ها مردم یمن را به وسیله حملات نظامی و تشدید محاصره مجازات می نمایند.

البخیتی گفت: حملاتی که علیه غیرنظامیان از جمله زنان و بچه ها انجام می دهند هرگز بدون مجازات باقی نخواهد ماند و یمن امروز قادر است حملات کوبنده ای را در عمق عربستان انجام دهد. هرگونه تشدید حملات با تشدید حملات پاسخ داده می گردد و به زودی حملات کوبنده ای علیه متجاوزان انجام خواهیم داد. حملات عربستان دورویی دنیا را نشان داد؛ چراکه تا به امروز هیچگونه بیانیه بین المللی در محکومیت حملات عربستان یا امارات و کشورهای متجاوز به خاطر هدف قرار دادن مراکز غیر نظامی صادر نشده است. آن ها همیشه حملات انصارالله علیه اهداف نظامی در عمق عربستان را محکوم می نمایند. در نتیجه حقایق تجاوز عربستان و هم پیمانانش آن بعد از این حملات در مقابل افکار عمومی دنیای و مردم دنیا عرب و اسلام آشکار شده است و این مسئله به ما مشروعیت بیشتری را برای مقابله با این تجاوز می دهد.

وی تاکید نمود: جنگ یمن نقص و مشکل نظام سیاسی دنیای تازه را که بر شورای امنیت و سازمان ملل تکیه دارد، آشکار کرد و نشان داد که دنیا امروز به یک نظام بین المللی تازه بر اساس عدالت احتیاج دارد.

البخیتی درباره ارتباط بین جنگ در مأرب و حملات ائتلاف متجاوز عربی به صنعا گفت: مطمئنا ارتباطی بین پیشروی ما در مأرب و عملیات بمباران صنعا وجود دارد. متجاوزان حملات انتقام جویانه ای را انجام داده و بین نظامی و غیرنظامی فرق نمی گذارند اما ما تاکید می کنیم که تنها اهداف نظامی و استراتژیک در عمق عربستان را هدف قرار می دهیم نه پل ها یا مدارس یا سالن های عزاداری یا عروسی. هر اتفاقی هم که بیفتد ما هرگز اهداف غیرنظامی را به صورت عمدی هدف قرار نمی دهیم. این تشدید حملات از سوی کشورهای متجاوز به نفعشان نیست نه از نظر سیاسی و نه نظامی و نه اخلاقی. بلکه باعث می گردد ده ها هزار تن از مبارزان یمنی به جبهه بیایند و همگان می دانند که ما هرگز شهروندان را مجبور به آمدن به جبهه نمی کنیم بلکه آن ها خود برای مقابله با این تجاوز داوطلب می شوند.

البخیتی تاکید نمود: کشورهای متجاوز بعد از گذشت چند سال خطر هدف قرار دادن مراکز مدنی را درک نموده اند اما باز برگشته و کنترل تصمیم گیری را از دست داده و مجددا مراکز غیر نظامی را هدف قرار داده اند. صحبت درباره صلح و طرح ها از هفت سال پیش تغییری ننموده است. آن ها امروزه می خواهند به وسیله سیاست به هدفی دست یابند که با قدرت نظامی نتوانستند آن را محقق نمایند و همچنان با اصل صلح که توقف تجاوز، محاصره و خروج تمام نیروهای خارجی از یمن را می طلبد مخالفت می نمایند. آن ها تسلیم را می خواهند نه صلح را و این چیزی است که ما هرگز آن را قبول نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انصارالله:به زودی حملات کوبنده علیه متجاوزان انجام می دهیم، حملات ریاض دوررویی دنیا را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله:به زودی حملات کوبنده علیه متجاوزان انجام می دهیم، حملات ریاض دوررویی دنیا را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید