این یک پاستای بسیار فرق دارد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ماکارونی همواره قرار نیست با گوشت چرخ نموده درست گردد. با پاستای رشته ای یا همان اسپاگتی به همراه گوشت تکه ای و سبزیجات مختلف و طعم دهنده هم می توان غذای خوشمزه ای پخت که بسیار سریع آماده می گردد.

این یک پاستای بسیار فرق دارد

وبلاگ ادکلن شنل، یادتان باشد که بچه های عاشق پاستا هستند و با این پاستا می توان اشتهای آنها را تحریک کرد.

1. پاستای رشته ای یا همان ماکارونی را مدت هشت دقیقه در آب در حال جوش بجوشانید. البته پیش از آن باید به آب در حال جوش یک قاشق نمک و یک قاشق روغن هم اضافه کنید. بعد از هشت تا ده دقیقه ماکارونی را آبکش نموده و زیر شیر آب سرد بگیرید تا خنک شده و به هم نچسبد. گوشت را هم به صورت خلالی خرد کنید.

2. فلفل دلمه ای رنگی، پیاز و قارچ را هم خرد نموده و در ظرف جداگانه کنار بگذارید. حبه های سیر را هم رنده کنید. روغن زیتون را در تابه ای بریزید و روی شعله اجاق گاز بگذارید. حالا به ترتیب پیاز، گوشت، حبه های سیر رنده شده، فلفل دلمه ای و قارچ را داخل روغن تفت دهید.

3. سویا سس و پودر زنجبیل را با هم مخلوط نموده و همراه با ماکارونی آبکش شده به بقیه مواد داخل ماهیتابه بیفزایید و مدت یک دقیقه تفت دهید. حالا پاستا را در ظرف مورد نظر کشیده و کنار آن را با سبزیجات مختلف تزئین کنید. این پاستا با ریحان تازه و پنیر پارمسان طعم بی نظیری دارد.

مواد لازم

250 گرم پاستای رشته ای

(اسپاگتی)

70 گرم گوشت فیله گوساله

50 گرم فلفل دلمه ای رنگی

2 حبه میانه سیر

2 ق س روغن زیتون

یک عدد پیاز کوچک

یک ق س نمک

یک ق س سویا سس

یک ق چ پودر زنجبیل

10 عدد قارچ

یک ق س روغن مایع

منبع: همشهری آنلاین

به "این یک پاستای بسیار فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این یک پاستای بسیار فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید