ترکی: کرونا مرز نمی شناسد، جهت های هوایی تنها راه ورود ویروس به کشور نبوده است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه وزارت راه و سازمان هوایی کشور باید جوابگوی تخلفات ایرلاین ها برای ادامه پروازها به چین باشد، بر تداوم همکاری نهاد های مختلف کشور برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

ترکی: کرونا مرز نمی شناسد، جهت های هوایی تنها راه ورود ویروس به کشور نبوده است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ادکلن شنل، اکبر ترکی در رابطه با تاثیر پرواز های هواپیمایی ماهان به مقصد چین بعد از دستور توقف پرواز ها در شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: وزارت راه و شهرسازی و سازمان هوایی کشور باید درخصوص تخلفات ایرلاین ها برای ادامه پرواز ها به چین و آسیای شرقی پاسخ گو باشند.

مقابله با کرونا نیازمند همراهی همه نهاد های کشور است

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیازمند همراهی و همکاری نهاد های مختلفی، چون وزارت راه و شهرسازی، شهرداری ها، وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم و صمت با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

هیچ چیز مانع ورود ویروس کرونا به کشور نمی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: ورود ویروس کرونا به کشور و تاخیر در اجرای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری ناشی از عدم همکاری مناسب میان دستگاه های مختلف کشور است، اما باید به این نکته هم توجه کنیم که کرونا مرز نمی شناسد و علی رغم برقراری همه تمهیدات وارد کشور می شد چرا که مرز های زمینی ایران بسیار وسیع بوده و مسافران زیادی از کشور های همسایه وارد ایران می شوند؛ بنابراین جهت های هوایی تنها راه ورود ویروس به کشور نبوده و فاکتور های بسیار زیادی در این مورد دخیل هستند.

سوء مدیریت در توزیع اقلام بهداشتی

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دستگاه های دولتی به دلیل عدم برقراری تمهیدات لازم برای توزیع اقلام بهداشتی و مصرفی مردم، گفت: متاسفانه در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد مدیریت خوبی در حوزه توزیع مواد شوینده و بهداشتی، چون ماسک و دستکش نبودیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به تولید لوازم و مواد بهداشتی در مراکز غیر بهداشتی گفت: واحد های نظارتی باید توجه بیشتری به نحوه تولید اقلام بهداشتی داشته باشند، چرا که تولید این محصولات در محل های غیربهداشتی موجب افزایش مسائل شده و سلامتی مردم را به خطر می اندازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترکی: کرونا مرز نمی شناسد، جهت های هوایی تنها راه ورود ویروس به کشور نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکی: کرونا مرز نمی شناسد، جهت های هوایی تنها راه ورود ویروس به کشور نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید