تمرین پر انرژی بیل و ستاره های ولز قبل از بازی با ایران

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ولز قبل از ملاقات سرنوشت ساز مقابل ایران از ساعت 13:20 در کمپ تمرینی شماره 2 السد برگزار گردید.

تمرین پر انرژی بیل و ستاره های ولز قبل از بازی با ایران

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز در این تمرین حضور داشت و همپای سایر بازیکنان تمرین کرد. بیل به عنوان کاپیتان و برترین گلزن فوتبال ولز در تیم ملی کشورش مشغول بازی است و در بازی با آمریکا هم گلزنی کرد.

کیفر مور، دیگر ستاره ولزی ها که در نیمه دوم بازی با آمریکا جریان مسابقه را به نفع تیمش تغییر داد، در این تمرین بسیار شاداب و سرحال بود و رسانه های ولزی اعتقاد دارند او در برابر ایران از ابتدا به میدان خواهد رفت.

هسته اصلی بازیکنان ولز شامل بیل، رمزی، مور، دنیل جیمز، نکو ویلیامس و بن دیویس جدا از سایرین تمرینات ابتدایی را انجام دادند.

در بخشی از تمرین بازیکنان ولز در حالی که با توپ روپایی می زدند، باید از روی موانع عبور می کردند که این مساله هیجان زیادی را بین بازیکنان این تیم ایجاد نموده بود.

در بخش دیگری از تمرین، بازیکنان ولز در سه گروه باید به شکل تیمی و مانند دو های امدادی باید مانع را دور می زدند و توپ را به هم تیمی خود واگذار می کردند که تیم متشکل از بیل و مور آخر شدند. اما همین تیم در بخش بعدی تمرین توانست به پیروزی دست یابد و بیل و هم تیمی هایش برای سایرین کری خواندند.

تیم های ملی ایران و ولز فردا از ساعت 13:30 به وقت ایران در استادیوم حمد بن علی دوحه به میدان می روند و دو تیم نیازمند کسب پیروزی یا امتیاز از این ملاقات هستند تا امید های خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه دارند.

منبع: فرارو

به "تمرین پر انرژی بیل و ستاره های ولز قبل از بازی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین پر انرژی بیل و ستاره های ولز قبل از بازی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید