درباره مارال ترکمان تصمیم می گیریم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مریم آزمون به سایت فدراسیون فوتبال، گفت: مارال ترکمان بازیکن تیم ملی فوتبال از رده نوجوانان جوانان سال هاست که در مقاطع مختلف مسابقات رسمی آسیایی شرکت نموده و تجربه خوبی را در فوتبال به دست آورده است.

درباره مارال ترکمان تصمیم می گیریم

وی ادامه داد: ترکمان در نیم فصل اول سال جاری به عنوان بازیکن تیم فوتسال در تیم سایپا تهران بازی نموده و برای اولین بار به اردوی انتخابی فوتسال دعوت شده است. قبل از دعوت بازیکنان با وی برای حضور در اردو تماس گرفتیم و این بازیکن نیز اعلام آمادگی کرد. ضمن اینکه اظهار داشت با خانوادم صحبت می کنم. بعدا متوجه شدیم که خانم شهناز یاری هم ایشان را به اردوی انتخابی فوتسال دعوت کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید بانوان توضیح داد: در عین حال با توجه به نزدیکی مسابقات کافا و اهمیت موضوع و اینکه این بازیکن سالهاست که عضو تیم ملی فوتبال بوده است، نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار می کنیم و در خصوص آینده این بازیکن بهترین تصمیم را خواهیم گرفت تا لطمه ای به پیشرفت و استعداد این بازیکن خوب و برجسته نخورد.

وی در خاتمه گفت: در هر صورت بازیکنانی که از رده های سنی آموزش می بینند بسیار فنی و با تجربه بالای بین المللی هستند و سرمایه های ایران محسوب می شوند و هر جا بتوانند باید به تیم ملی کشورمان یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درباره مارال ترکمان تصمیم می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره مارال ترکمان تصمیم می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید