علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟، از خودکشی و قتل تا مسمومیت عامل مرگ مجری سابق تلویزیون خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، با پیدا شدن پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در غرب تهران، فرضیه های متفاوتی درباره علت مرگ او مطرح شده است. مسمومیت، خودکشی، قتل و حمله حیوانات خانگی برآورد رسانه ها درباره مرگ اوست.

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟، از خودکشی و قتل تا مسمومیت عامل مرگ مجری سابق تلویزیون خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ادکلن شنل؛ با پیدا شدن پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در غرب تهران، فرضیه های متفاوتی درباره علت مرگ او مطرح شده است.

خبرگزاری فارس در این باره نوشت: بر اساس پیگیری ها پیکر او جراحت نداشته و نیرو های اورژانس پس از تماس والدینش در ساعت 18:30 بر بالین او حاضر شده اند. بر اساس گزارش ها دو روز از فوت آزاده نامداری گذشته است.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی درباره علت مرگ گفت: هیچ یافته ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی آزاده نامداری وجود ندارد. هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فت وی منوط به آزمایش های سم شناسی و آسیب شناسی است.

به هیچ عنوان منزل به هم ریخته نبوده است، و اثری از به هم ریختگی منزل نیست؛ جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است و پیکر وی توسط مادر کشف شده است. اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

خبرگزاری آنا به نقل از یک مبنع آگاه علت مرگ آزاده نامداری را به علت مسمومیت گفت.

از طرف دیگر و در حالی که برخی رسانه ها از بارداری آزاده نامداری خبر می دهند رکنا به نقل از قاضی صابری بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران احتمال بارداری این مجری سابق تلویزیون را رد کرد و نوشت: به هیچ وجه قتلی رخ نداده است اوردوزی در کار نبوده است یک مرگ معمولی رخ داده است و خودکشی بودن مرگ آزاده نامداری جزو ماموریت هایی است که به پزشکی قانونی داده ایم تا بعد از بررسی های تخصصی در این خصوص نظرشان را اعلام کنند، اما تا به امروز مرگ آزاده نامداری مرگ معمولی به شمار می رود و باید منتظر ماند تا نطریه پزشکی قانونی اعلام شود تنها قطعیت در تحقیقات امروز منتفی بودن هرگونه قتلی است.

رکنا در ادامه نوشت: با توجه به نگهداری حیواناتی مانند تمساح و سوسمار و... توسط شوهرش در خانه گفته شده که آزاده نامداری در غیاب شوهر و بچه اش که در سفر چالوس بوده اند توسط حیوانات مورد حمله قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟، از خودکشی و قتل تا مسمومیت عامل مرگ مجری سابق تلویزیون خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟، از خودکشی و قتل تا مسمومیت عامل مرگ مجری سابق تلویزیون خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید