فیلم کره ای پروژۀ شکار گرگ؛ سیلابی از خون و خشونت و غافلگیری

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، پروژۀ شکار گرگ (Project Wolf Hunting) شاید شخصیت پردازی عمیقی نداشته باشد، اما هدف اصلی فیلم به راه انداختن یک سیلاب خون عجیب و غریب است که اتفاقا خیلی هم خوب این کار را می نماید!

فیلم کره ای پروژۀ شکار گرگ؛ سیلابی از خون و خشونت و غافلگیری

وبلاگ ادکلن شنل | اگر کسی تشنۀ تماشا فوران خون از مغز ها و قلب ها و دست و پا های قطع شده باشد، پروژۀ شکار گرگ مخصوص اوست! البته این فیلم کره ای چیزی بیشتر از خون و خونریزی است؛ اتفاقات غافلگیرنماینده ای در داستان پیش می آیند که باعث می شوند زمان دوساعتۀ فیلم اصلا برای ما طولانی و کسل نماینده به نظر نرسد.

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل ؛ ماجرای فیلم مربوط به یک ماموریت حساس پلیسی است؛ قرار است تعدادی از خطرناک ترین مجرمان کره ای که در فیلیپین دستگیر شده اند به کره برگردانده شوند. به خاطر رعایت موارد امنیتی قرار شده که این مجرمان را نه با هواپیما بلکه با یک کشتی باری انتقال بدهند. مجرمان با دست و پای زنجیر شده و تحت حفاظت شدید پلیس سوار کشتی می شوند. اما آن ها برای خودشان نقشه هایی دارند.

خشونت فیلم خیلی غیرمنتظره آغاز می گردد. تعدادی از کارکنان کشتی که از قبل با یکی از مجرمان همدست شده اند، ناگهان آغاز به کشتار پلیس ها و آزاد کردن مجرمان می نمایند. این کشت و کشتار اصلا مثل سایر فیلم های پلیسی نیست که با یکی دو گلوله اتفاق بیافتد. خشونت این فیلم مثل فیلم های اسلشر است که با دریدن شکم و سوراخ کردن جمجمه و جاری شدن آبشار خون رخ می دهد.

حالا مجرمان همۀ وسایل ارتباطی کشتی را نابود نموده اند و تعداد زیادی از پلیس ها را کشته اند. فقط چند پلیس به جای مانده اند که باید در این کشتی پر از جانی و تبهکار دوام بیاورند. وقتی فیلم به اینجا می رسد ممکن است فکر کنیم که دیگر ادامۀ داستان معلوم است و قرار است شاهد یک تعقیب و گریز طولانی بین پلیس ها و تبهکاران در کشتی باشیم. اما قرار است حسابی غافلگیر شویم!

به غیر از پلیس ها و تبهکاران یک جور موجود دیگری هم در کشتی هست که وقتی سر و کله اش پیدا می گردد، آن ها درگیری بین خودشان را از یاد می برند؛ هر خون و خشونتی که تا اینجا دیده اید در مقابل آنچه که قرار است از این موجود ببینید خیلی ملایم به نظر خواهد رسید! یکی از مجرمان با پلیس ها متحد می گردد تا بتوانند از کشتی جان سالم به در ببرند. حالا به غیر از ماجرای مبارزه های داخل کشتی، ما مشتاقیم که ببینیم این موجود عجیب و غریب چطور به وجود آمده و چه توطئه ای پشت ساختن آن هست.

با اینکه پروژۀ شکار گرگ قصۀ نسبتا جذابی دارد، اما اصل و اساس فیلم همان صحنه های اکشن و اسلشر آن هستند. همین سال جاری فیلم های دیگری مثل وحشت انگیز 2 یا اندوه را هم دیده ایم که سعی نموده اند خشونت و جنایت را به واضح ترین و دلهره آورترین شکل ممکن نشان بدهند؛ پروژۀ شکار گرگ هم همینطور است. انگار فیلمسازان دارند با هم رقابت می نمایند که چه کسی بالاخره خونین ترین فیلم سال 2022 را خواهد ساخت!

شخصیت پردازی خاص و چشمگیری در فیلم وجود ندارد و خیلی از شخصیت هایی که ابتدا فکر می کنید قرار است تا آخر فیلم زنده بمانند، در همان اوایل کار یا دست و پایشان قطع می گردد و یا جمجمه شان با پتک له می گردد! اما خب این چیز ها خیلی مهم نیست؛ پروژۀ شکار گرگ می خواهد یک سیلاب تماشایی و دیده نشده از خون راه بیاندازد که در انجام این کار خیلی هم پیروز عمل می نماید.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

کارگردان و فیلمنامه نویس: کیم هونگ سون (Kim Hong Sun)

بازیگران: سئو این گوک (Seo In Guk)، جانگ دونگ یون (Jang Dong Yoon)، جونگ سو مین (Jung So Min)

امتیاز منتقدان (راتن تومیتوز): 85%

امتیاز مخاطبان (راتن تومیتوز): 90%

منبع: فرادید

به "فیلم کره ای پروژۀ شکار گرگ؛ سیلابی از خون و خشونت و غافلگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کره ای پروژۀ شکار گرگ؛ سیلابی از خون و خشونت و غافلگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید