لوکا تونی کفش هایش را آویزان کرد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مهاجم حرفه ای پیشی تیم ملی ایتالیا به دوران بازیگری خود پایان داد و بازنشسته شد.

لوکا تونی کفش هایش را آویزان کرد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، لوکا تونی، مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال هلاس ورونا شب گذشته (یکشنبه) پس از آنکه برای تیمش مقابل یوونتوس به میدان رفت و به این تیم سقوط کرده به کسب پیروزی 2 بر یک برابر قهرمان رقابت ها کمک کرد، گفت که کفش هایش را آویزان خواهد کرد.

تونی 38 ساله که دوران بازیگری اش را سال 1994 با تیم مودنا آغاز کرد و سابقه بازی در تیم هایی مانند پالرمو، امپولی، برشا، فیورنتینا، بایرن مونیخ، رم، جنوا، یوونتوس و النصر امارات را دارد، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: این هفته برای من هفته ای پر از احساسات بوده است و حالا این احساسات برایم بیشتر هم شده است، چون این آخرین بازی من است. من در هفته آخر سری A برابر پالرمو بازی نمی کنم، چون فکر می کنم بهتر باشد که در خانه و در حضور هواداران مان از فوتبال خداحافظی کنم.

مهاجم هلاس ورونا که در 47 بازی ملی اش 16 گل زده است و با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 شد، ادامه داد: تصمیم سختی است، چون از وقتی که به فکر بازنشستگی افتاده ام، فکرهای عجیب و غریبی از سرم گذشته است. این آخرین حضور من در رختکن یک تیم و آخرین باری است که پایم را در زمین فوتبال می گذارم. احساساتم به اوج خود رسیده اند. ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

تونی که دو هفته دیگر 39 ساله می شود، پیش از بازی هلاس ورونا و یوونتوس به هواداران تیمش وعده داده بود که تلاش می کند در آخرین بازی خود گلزنی کند و این کار را هم در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی انجام داد.

منبع: تسنیم

به "لوکا تونی کفش هایش را آویزان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکا تونی کفش هایش را آویزان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید