مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور تمدید شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تهران (پانا) - ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور که قرار بود امروز شنبه 10 آبان ماه سرانجام یابد، تا روز 14 آبان ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور تمدید شد

به گزارش دانشگاه پیغام نور، امیرحسین بهروز مدیر روابط عمومی دانشگاه پیغام نور بیان کرد که کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خلاصه مراحل پذیرش را شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت گزارش260 مطرح نمود و گفت: کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

وی اضافه نمود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991اضافه کرده و بدون فاصله درج کنند و گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

وی با عنوان اینکه درصورتی که با شناسنامه ویا کدملی پیروز به ورود به سیستم نشده اید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند، اضافه نمود: دانشجویان باید به وسیله جهت آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر 250 کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

بهروز گفت:بعد از تکمیل مراحل و پذیرش دانشجویان می توانند با شناسه کاربری : شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه ، جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 30 مهرماه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

وی توضیح داد: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت50 درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید به وسیله منوی اصلی -> آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها-> فرم واریز وجوه دانشگاه پیغام نور نسبت به دریافت گزارش 163 و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم به وسیله حضور در بانک امکان پذیر است ، گفت: دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می توانند به وسیله منوی اصلی -> آموزش -> شهریه -> پرداختهای الکترونیکی دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند و یا به وسیله گزارش 163، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.

وی یادآور شد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند به وسیله جهت ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید