هراس استقلالی ها: این سه ستاره محروم می شوند؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، شکایت طولانی مدت شفر و عدم تسویه حساب با او طی ماه های گذشته موجب شد تا خرید های تابستانی استقلال نتوانند در هفته اول بازی ها کنار تیم شان باشند. محرومیت دلیلی شد تا قرارداد آن ها به صورت رسمی ثبت نشود و از این رو حتی حضورشان در بازی هفته دوم هم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

هراس استقلالی ها: این سه ستاره محروم می شوند؟

روز یکشنبه فیفا نامه ای به باشگاه استقلال ارسال کرد و تعیین شد پنجره جابجایی این باشگاه باز شده است. وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت نموده بود و پس از دریافت مطالباتش به صورت کامل بالاخره این هفته راضی شد تا محرومیت را رفع کند.

استقلال بازی هفته اول مسابقات لیگ برتر را با نفرات فصل گذشته مقابل مس رفسنجان انجام داد. محمود فکری برای انتخاب بازیکنان حاضر در لیست این مسابقه با مشکل رو به رو بود.

فکری به دلیل محرومیت استقلال در پنجره جابجایی تابستانی نتوانست از بازیکنانی که به تازگی با این تیم به توافق رسیده اند استفاده کند. جدایی چند بازیکن طی ماه های گذشته باعث شد تا به غیر از نفراتی که فصل پیش در لیست تیم حضور داستند، سرمربی نتواند از بازیکن دیگری استفاده کند.

استقلال در حال حاضر شاکی جدیدی در فیفا ندارد، اما زمزمه هایی مبنی بر اقدام آندره آ استراماچونی علیه باشگاه تهرانی شنیده می گردد. استراماچونی که قرار بود به جای دریافت مطالبات فصل دوم از قراردادی که سال گذشته آن را فسخ نموده بود مجددا سرمربی استقلال گردد که با عدم بازگشت به تهران اکنون او تصمیم خواهد داشت تا با شکایت به فیفا غرامت دریافت کند.

از آنجایی که هنوز تعیین نیست استراماچونی در حال حاضر به فیفا شکایتش را ارسال نموده یا نه استقلالی ها واهمه دارند تا دوباره با محرومیت روبرو نشوند و نتوانند از بازیکنان جدیدشان استفاده نمایند.

این محرومیت حتی در بدبینانه ترین حالت ممکن تنها شامل سه بازیکن می گردد، چون سایر بازیکنان روز گذشته قراردادشان را به صورت رسمی ثبت نموده و در انتظار صدور کارت بازی هستند. محمد نادری، محمد رشید مظاهری و داریوش شجاعیان سه بازیکنی هستند که تا لحظه تنظیم این گزارش پیروز به ثبت رسمی نشده اند و از این رو آن ها هراس دارند که دوباره محرومیت جدیدی حتی امروز به دست شان برسد.

مدیران باشگاه کوشش داشته تا قرارداد سه بازیکن مذکور را هرچه سریعتر ثبت نمایند و با اینکه کوشش های روز گذشته اثرگذار نبود امروز مجددا کوشش خواهند داشت تا از محرومیت همراهی استقلال برای این سه بازیکن که البته شجاعیان فصل گذشته هم آن را تجربه نموده بود، جلوگیری نمایند.

منبع:ایلنا

منبع: فرارو

به "هراس استقلالی ها: این سه ستاره محروم می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس استقلالی ها: این سه ستاره محروم می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید