واکنش آلکنو به جنجال دریافت دستمزد نجومی از ایران

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مصطفی کارخانه روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی جنجال آفرید. این پیشکسوت والیبال ایران، در خصوص دستمزد بهروز عطایی، صحبت های عجیبی را بیان کرد که مجبور شد حتی به خاطر بعضی از آن ها عذرخواهی هم بکند.

واکنش آلکنو به جنجال دریافت دستمزد نجومی از ایران

کارخانه، در بخشی از صحبت های خود پای سرمربی سابق و روس تیم ملی یعنی ولادیمیر آلکنو را هم به میان آورد و گفت: الان هفتم شدیم و سال قبل با مربی که 20-30 میلیارد هزینه کردیم دوازدهم شدیم. با مربیگری عطایی که روزی 150هزار تومان می گیرد صعود کردیم! یک کارگر حقوقش از سرمربی تیم ملی بالاتر است. به نظرم بالانسی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای مربی های تیم ملی می تواند به وجود آورد انگیزه است.

این اظهار نظر کارخانه حالا با واکنش تند ولادیمیر آلکنو روبرو شده و او در این رابطه گفت: از این فرصت استفاده می کنم و به تیم ملی ایران، بازیکنان و کادر فنی بخاطر صعود به جمع 8 تیم لیگ جهانی تبریک می گویم. امیدوارم این فرایند خوب ادامه پیدا کند. در رابطه با صحبت های آقای کارخانه که متاسفانه در ایران با ایشان امکان آشنایی پیدا نکردم باید بگویم که کشور ایران فدراسیونی دارد و این فدراسیون رییسی دارد. آقایان داورزنی و خوش خبر اطلاع دقیق از قرارداد من و رقم آن دارند.

این رقم به مراتب پایین تر از آن چیزی است که این دوست خوب اظهار داشته است. من هیچ مسئله ای ندارم اگر فدراسیون رقم واقعی قرارداد من را منتشر کند. امیداورم جناب داورزنی هر چه زودتر صحبت های این مربی والیبال را تکذیب کند. من یک بار دیگر تکرار می کنم. برای پول به ایران نیامدم.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "واکنش آلکنو به جنجال دریافت دستمزد نجومی از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آلکنو به جنجال دریافت دستمزد نجومی از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید