چرا از انتقال بعضی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می گردد؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، میعادفر گفت: در بعضی از موارد اگر پرسنل ما کارتن خوابها یا افراد بیخانمان که فاقد اوراق هویتی هستند را به بیمارستان منتقل نمایند، به همکاران ما می گویند برای چه این فرد را به بیمارستان آورده اید.

چرا از انتقال بعضی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می گردد؟

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ ادکلن شنل، اظهار کرد: هر بیماری که نیاز داشته باشد و پرسنل ما در سازمان اورژانس کشور تشخیص بدهند که باید به مراکز درمانی انتقال داده گردد، حتما اینکار را انجام می دهند.

وی در پاسخ به چرایی ممانعت و عدم انتقال بعضی از بیماران مثل کارتن خواب ها و افراد بیخانمان که فاقد اوراق هویتی هم هستند، به بیمارستان به وسیله عوامل اورژانس، توضیح داد: در بعضی از موارد اگر پرسنل ما این افراد را به بیمارستان منتقل نمایند در بیمارستان به همکاران ما می گویند برای چه این فرد را به بیمارستان آورده اید.

نیاز کارتن خوابها بیشتر خدمات بهزیستی است

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: افرادی چون کارتن خواب ها و افراد بی خانمان بیشتر به خدمات بهزیستی و روانشناسی نیاز دارند و جاهایی که نیاز باشد معمولا به دیسپچ اعلام می نمایند و در نهایت پرسنل 123 باید برای تعویض لباس، برطرف نیاز حمام آن ها و ... مراجعه نمایند.

میعادفر تأکید کرد: پس از تماس تلفنی مردم درباره کارتن خواب و بیخانمانی که فکر می نمایند نیازمند اورژانس و خدمات این مجموعه است، همکاران ما به محل رفته و در صورت نداشتن مشکل جسمانی و عدم نیاز به خدمات درمانی بیمارستانی هماهنگی لازم برای ارجاع وی به بهزیستی انجام خواهد شد و اینکه بهزیستی برای ارائه خدمات و انتقال فرد مذکور اقدام نمایند یا خیر بر عهده خود بهزیستی است.

وی بعلاوه اظهار داشت: در حال حاضر آمار دقیقی از اینکه چه تعداد از افراد کارتن خواب و بیخانمان از خدمات اورژانس بهره مند شده اند وجود ندارد.

دیسپچ اولین پل ارتباطی مردم با اورژانس!

لازم به ذکر است مرکز ارتباطات دیسپچ یا مرکز راهنمایی عملیات اورژانس اولین پل ارتباطی است که مردم با شماره گیری 115 به آن متصل می شوند و پس از ارائه توضیح حال از بیمار یا مصدوم، این مرکز نزدیک ترین آمبولانس را به محل حادثه یا بالین بیمار راهنمایی می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چرا از انتقال بعضی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا از انتقال بعضی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید