کمبود تجهیزات ورزشی در شهرستان بن

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، نماینده بن در شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: کمبود تجهیزات ورزشی مانند توپ، تور والیبال و سایر امکانات در شهر ها و دهستان های این شهرستان وجود دارد.

کمبود تجهیزات ورزشی در شهرستان بن

محمود بهارلویی گفت: درخواست اختصاص بسته های ورزشی از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی به شهرستان بن را داریم؛ در زمین چمن شهر یان چشمه نقشه برداری و مکان یابی صورت گرفته است، لذا انتظار می رود به سرعت کلنگ زنی گردد و شورا های اسلامی شهر نیز آمادگی همکاری در این زمینه را اعلام می نماید.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات ورزشی از قبیل توپ، تور والیبال و سایر امکانات به شهر های بن، وردنجان، یان چشمه و سایر مراکز دهستان های شهرستان بن، اضافه نمود: اتخاذ تدابیر لازم جهت توسعه فرهنگ ورزش در فصل سرما با توجه به تعطیلی شغل کشاورزان به منظور نشاط در جامعه لازم است.

بیشتر بخوانید

بهارلویی افزود: انتظار می رود که مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند؛ درحال حاضر شهرداری های شهرستان بن با کمبود ماشین آلات روبرو هستند و عایدی آن ها بسیار محدود است و جوابگوی هزینه های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می گردد.

وی موضوع رتبه بندی مدیران شهرستانی در حوزه ورزش را نیز عنوان کرد و درخصوص ظرفیت های توسعه گردشگری در شهرستان بن، ادامه داد: در شرایط فعلی سرمایه گذاری با وجود جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری در این شهرستان منجر به اشتغال آفرینی و عایدیزایی می گردد.

وبلاگ ادکلن شنل چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمبود تجهیزات ورزشی در شهرستان بن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تجهیزات ورزشی در شهرستان بن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید