کمپانی تنسنت روی نسخه موبایلی الدن رینگ کار می نماید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که کمپانی چینی تنسنت (Tencent) روی نسخه موبایلی بازی الدن رینگ کار می نماید.

کمپانی تنسنت روی نسخه موبایلی الدن رینگ کار می نماید

بزرگترین شرکت بازی سازی دنیا از نظر عایدی، مجوزهای این بازی را از استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) در سال 2022 بدست آورد و تیمی متشکل از چند ده نفر را برای کار روی یک نمونه اولیه ایجاد کرد. تنسنت در همان سال 16 درصد از سهام این بازی ساز ژاپنی را خریداری کرد. هرچند تنسنت در آن موقع برنامه های خود برای توسعه نسخه موبایلی این بازی را فاش نکرد.

الدن رینگ که به وسیله هیدتاکا میازاکی و جورج آر آر مارتین، نویسنده نغمه یخ و آتش، طراحی شده، اثری اکشن و دنیا باز است که در سال 2022 منتشر شد و با تحسین زیادی از سوی بازیکنان و منتقدان روبرو شد و در نهایت توانست جایزه برترین بازی سال را بدست آورد. این بازی در سال اول حدود 20 میلیون نسخه فروخت و دومین بازی پرفروش سال در دنیا شد.

در حالی که الدن رینگ به عنوان یک بازی پولی عرضه شد، تنسنت می خواهد آن را به یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه ای تبدیل نموده و چیزی شبیه به بازی پیروز گنشین ایمپکت که به وسیله رقیب چینی خود یعنی miHoYo ساخته شده است را عرضه کند. با این حال ساختار الدن رینگ که روی یک تجربه کامل پس از خرید تمرکز دارد، با مدل سرویس محور تنسنت در تضاد است. در این میان تنسنت و فرام سافتور به درخواست های هواداران برای اظهار نظر در این مورد پاسخ نداده اند.

لازم به ذکر است که تنسنت قبلا در خصوص عرضه بازی های کنسولی بزرگ برای گوشی های هوشمند با مشکلاتی روبرو شده بود و بعلاوه در ماه دسامبر به علت نگرانی های مربوط به کسب عایدی، پروژه ای را که بر اساس فرنچایز محبوب Nier بود، کنار گذاشت. این شرکت از سال گذشته محافظه کارانه تر شده است زیرا رشد در بازار بازی و هزینه های بالای مجوز بعضی آثار می تواند یک بازی را به سختی سودآور کند. این در حالی است که رئیس آن نیز گفته که تجارت بخش بازی این شرکت در معرض تهدید است. ظاهراً در حالی که پیروزیت های قبلی تنسنت مانند پابجی موبایل همچنان عایدی بالایی را برای این شرکت به ارمغان می آورند، محصولات جدیدتر کمتر از انتظارات عمل نموده اند.

منبع: Reuters

منبع: دیجیکالا مگ

به "کمپانی تنسنت روی نسخه موبایلی الدن رینگ کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی تنسنت روی نسخه موبایلی الدن رینگ کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید