کنایه سنگین یک مربی به طارمی ، به مصر سفر کنید تا رکورد گینس بشکند!

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سرمربی سابق اسپورتینگ، با اشاره به آمار بالای پنالتی های اعلام شده به سود پورتو می گوید گویا پورتو به لطف مهدی طارمی در پی ثبت رکورد گینس پنالتی گرفتن است.

کنایه سنگین یک مربی به طارمی ، به مصر سفر کنید تا رکورد گینس بشکند!

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل با انتشار آمار جدیدی از سوی رصدخانه فوتبال (CIES) تعیین شد باشگاه پورتو از نظر پنالتی هایی که به سودش اعلام شده در پرتغال با اختلاف صدرنشین بوده و در کل جهانی فوتبال هم رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

همان طور که انتظار می رفت رقبای سنتی پورتو در پرتغال از این آمار برای طعنه زدن به رقیب شان استفاده کردند. کارلوس باربوسا داکروز، سرمربی سابق اسپورتینگ، از اولین چهره هایی بود که طعنه زدن به پورتو را شروع کرد و پای مهدی طارمی را هم وسط کشید.

در اروپا تنها هایدوک اشلپیت پنالتی هایی بیشتر از پورتو گرفته است

این آمار از سال 2020 محاسبه شده و پنالتی های اعلام شده به سود تیم ها در یک دوره سه ساله را آنالیز نموده است. پورتو با 41 پنالتی در رتبه اول پرتغال و دوم اروپا واقع شده است. رتبه اول در کل جهان به باشگاه هردیانوی کاستاریکا تعلق گرفته که 44 پنالتی به سودش اعلام شده است. هایدوک اشپلیت کرواسی و زمالک مصر با 43 پنالتی در رتبه های بعدی هستند. فنرباغچه هم مثل پورتو 41 پنالتی به دست آورده است.

پورتو با طارمی در پی رکورد گینس است!

سرمربی سابق اسپورتینگ در صحبت های کنایی خود درباره پورتو به بالاتر بودن آمار پنالتی باشگاه مصری زمالک اشاره نموده و گفت: پیشنهاد می دهد پورتو هیئتی به قاهره بفرستد تا بفهمد زمالک چطور بیشتر از داورها پنالتی گرفته است. می دانم پورتو می خواهد به صدر جدول برود و باید بفهمد زمالک چطور توانسته از آنها جلو بزند.

باربوسا داکروز در ادامه گفت: پورتو می خواهد رکود گینس بیشترین پنالتی گرفتن را به نام خودش ثبت کند. پلاک گینس حتما یک روز به آنها می رسد.

سرمربی سابق اسپورتینگ مهدی طارمی را هم از طعنه بی نصیب نگذاشت و گفت: برای این عملکرد درخشان نباید از نقش باارزش طارمی چشم پوشی کنیم. او زیبایی شناسی پنالتی را به حدی ارتقا داده که پیش تر در پرتغال ندیده بودیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "کنایه سنگین یک مربی به طارمی ، به مصر سفر کنید تا رکورد گینس بشکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سنگین یک مربی به طارمی ، به مصر سفر کنید تا رکورد گینس بشکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید