اینفوگرافیک ، قسط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ، آخرین جزئیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ببینید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، پیش بینی شده است تا سرانجام امسال 48 هزار واحد از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان گردد.

اینفوگرافیک ، قسط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ، آخرین جزئیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ببینید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، طرح نهضت ملی مسکن را دولت سیزدهم با هدف خانه دار کردن مردم کلید زد. در قالب این طرح، دولت وعده داد که تا سرانجام کار دوره 4 ساله اش در 1404، 4 میلیون واحد مسکونی تحویل متقاضیان بدهد. اخیرا نیز رئیس جمهور در مراسم شروع عملیات اجرایی مسکن های ویلایی در یزد گفت که به رغم تاخیر در پیشرفت ساخت یک میلیون مسکن در هر سال، دولت مصمم است که تا سرانجام دوره چهارساله 4 میلیون مسکن را به متقاضیان تحویل بدهد.

در حال حاضر مقدار تسهیلات پرداختی در طرح نهضت ملی در روستاها 250 میلیون تومان؛ منطقه ها شهری 300 میلیون تومان؛ مراکز استان ها 350 میلیون تومان؛ کلانشهرهای بیش از یک میلیون نفر 400 میلیون تومان؛ و در تهران 450 میلیون تومان است. اخیرا مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد که انتظار می رود سقف وام از 350 میلیون تومان تا 500 میلیون اضافه و زمان بازپرداخت نیز اضافه گردد.

بعلاوه طبق وعده وزیر، در قالب طرح مسکن ملی در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر، زمین 250 متری و در روستاها زمین 500 متری به متقاضیان داده می گردد.

  • پیش بینی قیمت ها در بازار مسکن؛ خانه گران تر می گردد؟ | رئیس انجمن انبوه سازان: افزایش قیمت ها به ضرر بازار مسکن است

مطابق صحبت های اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن در مجموع 312 هزار و 693 واحد مسکن به وسیله بنیاد مسکن در نقاط مختلف شهری و روستایی در حال ساخت است و پیش بینی می گردد تا سرانجام امسال 48 هزار واحد از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان گردد.

در اینفوگرافی زیر آخرین جزئیات از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را می خوانید.

منبع: همشهری آنلاین

به "اینفوگرافیک ، قسط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ، آخرین جزئیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، قسط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ، آخرین جزئیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید