تحویل 142 کلاس درس تازه در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از تحویل 142 کلاس درس نو در کرمانشاه همزمان با آغاز سال تحصیلی نو خبر داد.

تحویل 142 کلاس درس تازه در کرمانشاه

مرزبان نظری اظهار کرد: مهرماه امسال 38 مدرسه با 142 کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این کلاس های درس را 90 میلیارد تومان گفت.

وی سپس با قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان به واسطه فعال بودن در حوزه مدرسه سازی در استان، گفت: امسال قرار شده از محل کمک های خیرین مدرسه ساز 18 مدرسه با اعتبار 21 میلیارد تومان در استان ساخته شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه 388 خیر مدرسه ساز دارد، اضافه کرد: سال گذشته خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه 55 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در استان کمک کرده اند که امیدواریم امسال هم مجموع کمک های خیرین مدرسه ساز در استان به همان حدود برسد.

وی در ادامه اشاره ای گذرا هم به شرایط فضا های آموزشی استان کرمانشاه داشت و گفت: این استان 3464 مدرسه با 13 هزار و 51 کلاس درس دارد.

نظری اضافه کرد: تا قبل از وقوع زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه در سال 1396، میانگین سرانه فضای آموزشی استان 5.2 متر مربع بود که با ساخت وساز های خوب اجرا شده در این منطقه ها، هم اکنون به 6.5 متر مربع رسیده که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه زلزله به 78 مدرسه استان کرمانشاه آسیب جدی وارد کرد، یادآور شد: پس از زلزله 330 مدرسه با 1408 کلاس درس در استان ساخته شد.

وبلاگ ادکلن شنل کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحویل 142 کلاس درس تازه در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 142 کلاس درس تازه در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید