(تصاویر) تاج محل بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، همزمان با کاهش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در هند، دهلی نو بنای مشهور تاج محل و چندین بنای توریستی دیگر را بازگشایی کرد.

(تصاویر) تاج محل بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، از امروز 650 جهانگرد می توانند روزانه از تاج محل بازدید نمایند. دمای بدن آن ها در گیت های ورودی تاج محل آنالیز می گردد، استفاده از ماسک برای ورود به این بنا اجباری است، و اصول فاصله گذاری اجتماعی نیز در آن رعایت می گردد.

تاج محل حدود 2 ماه پیش و همزمان با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید-19 در هند تعطیل شده بود.

وزارت بهداشت هند روز چهارشنبه از ابتلای 62 هزار و 224 نفر به کووید-19 در 24 ساعت اخیر اطلاع داد که در قیاس با ابتلای روزانه بیش از 400 هزار نفر به این بیماری در ماه آوریل (2 ماه پیش)، کاهشی چشمگیر به شمار می رود.

همچنین در 24 ساعت اخیر، 2 هزار و 542 نفر در هند بر اثر ابتلا به کووید-19 جان باختند که مجموع قربانیان کرونای این کشور را به 379 هزار و 573 نفر می رساند. به باور تحلیلگران، آمار واقعی مبتلایان و قربانیان بسیار بیشتر از ارقام اعلام شده است.

شهر آگره سومین شهر عظیم ایالت اوتارپرادش که تاج محل در آن واقع است، روز سه شنبه 10 مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرد. این رقم در ماه آوریل، روزانه 500 نفر بود.

منبع: فرارو

به "(تصاویر) تاج محل بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) تاج محل بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید