دوستان انقلابی به اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در پی نحوه انتشار سخنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در روز دانشجو، روابط عمومی این معاونت توضیح داد: از دوستان انقلابی انتظار می رود که به اخبار نادرست و اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند.

دوستان انقلابی به اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ادکلن شنل، در پی نحوه انتشار سخنان سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز دانشجو روابط عمومی این معاونت، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه معاونت پارلمانی رئیس جمهور به این توضیح است:

هفته گذشته، اشتباه عجیب یک خبرنگار در ثبت سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور منشأ قضاوت های نادرستی شد که منبع اولیه خبر بلافاصله متوجه اشتباه خبرنگار خود شد و خبر اولیه را اصلاح کرد. تکذیبیه این خبر نیز در قالب اطلاعیه رسمی روابط عمومی این معاونت همان روز در رسانه ها منتشر شد.

جدا از تکذیب خبر مذکور، رویکرد معاون پارلمانی رییس جمهور در بحث نگاه به غرب و شرق که همان نگاه برگرفته از امامین انقلاب است، بار ها در سخنرانی ها و مصاحبه های رسانه ای ایشان و به ویژه در سخنرانی مذکور اعلام و منتشر شده است، اما گویی برای بهانه جویان اصالت خبر مهم نبود و همچنان بر طبل تفاسیر نامربوط کوبیدند و متاسفانه بعضی دوستان انقلابی هم بی اطلاع و بی مطالعه و با استناد به اخبار جعلی منتشر شده در رسانه های معاند، آن را تکرار کردند. البته هدف رسانه های معاند برای همه دوستداران انقلاب معین است، اما از دوستان انقلابی انتظار می رود که به اخبار نادرست و اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند.

لازم به ذکر است، در همین رابطه، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حساب شخصی خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به قضاوت های بی مبنای رسانه های خارجی و غربگرایان که با تمسک به یک خبر جعلی در پی تخریب هستند، به دوستان رسانه ای و انقلابی زنهار داد که دراین باره دچار اشتباه نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دوستان انقلابی به اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستان انقلابی به اخبار رسانه های بیگانه استناد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید