60 شرکت ایرانی و ایتالیایی در جلسات B2B به مذاکره پرداختند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در پی کوشش مداوم اتاق های ایران و ایتالیا در تهران و ایتالیا و ایران در رم، رویداد عظیم تجاری دو اتاق، با حضور 60 شرکت در رشته های مختلف از دو کشور و به صورت وبینار در تاریخ در تاریخ 29 تیرماه 1400 برگزار گردید. در این رویداد، شرکت های هر دو کشور به معرفی واحدهای مالی خود پرداختند و تمایل خود را به منظور توسعه روابط با کشور مقابل اعلام کردند.

60 شرکت ایرانی و ایتالیایی در جلسات B2B به مذاکره پرداختند

رویداد تجاری مشترک دو اتاق ایران و ایتالیا و ایتالیا-ایران با سخنرانی رؤسای دو اتاق شروع شد. در ابتدا، زامپینی، رئیس تازه اتاق مشترک ایتالیا-ایران ضمن قدردانی از کوشش دو اتاق برای برگزاری وبینار، جهت تداوم همکاری، توسعه و تقویت روابط شرکت های ایرانی و ایتالیایی آرزوی موفقیت کرد.

او ایران را دروازه ورود به خاورمیانه و آسیای مرکزی دانست و بر لزوم توسعه روابط مالی شرکت های ایتالیایی با کشورمان تأکید کرد.

در ادامه، احمد پورفلاح، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران- ایتالیا هم ضمن آرزوی موفقت برای رئیس تازه اتاق ایتالیا و ایران، نسبت به برطرف تحریم های وضع شده علیه ایران و بازگشت ایتالیا و ایران به صندلی و روابط پیشین تجاری خود اظهار امیدواری نموده و برگزاری جلساتی مشابه را برای اعضاء هر دو اتاق مفید و سازنده دانست.

پس ازآن، معرفی اعضای حاضر در رویداد در دستور کار نهاده شد و ابتدا شرکت های ایتالیایی و بعد شرکت های ایرانی حاضر در رویداد به معرفی واحد مالی خود پرداختند. این وبینار با معرفی 30 شرکت از ایتالیا و 30 شرکت از ایران به مدت 4 ساعت جریان داشت و مقرر شد که یک هفته بعد شرکت ها در جلسات B2B به مذاکره با شرکت های طرف مقابل خود بپردازند.

در پی برگزاری جلسه معرفی 60 شرکت ایرانی و ایتالیایی در رویداد عظیم تجاری اتاق های مشترک ایران و ایتالیا، روز چهارشنبه 6 مردادماه 1400 جلسات B2B شرکت های ایتالیایی و ایرانی شروع و هر شرکت به طور میانگین با 3 شرکت در اتاق های جلسات اختصاصی به مذاکره پرداخت.

در این برنامه شهابی، دبیر اتاق ایران-ایتالیا ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با برطرف پاندمی کرونا، امکان مذاکرات حضوری فراهم گردد و دو کشور به مبادله هیات تجاری بپردازند؛ چراکه برگزاری چنین جلساتی به نزدیک تر شدن هرچه بیشتر اعضا به یکدیگر یاری شایانی می نماید.

او بعلاوه از حاضران این جلسات برای بازدید از نمایشگاه مجازی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا دعوت کرد.

در ادامه، دبیر اتاق ایتالیا-ایران هم ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان در این وبینار، اظهار کرد: در رویداد عظیم تجاری اتاق های مشترک ایران و ایتالیا، معارفه 60 شرکت ایرانی و ایتالیایی انجام شد و در جلسات B2B به اسم اولین تجربه دو اتاق مشترک، شرکت ها بیشتر با ظرفیت های همکاری با یکدیگر آشنا شدند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "60 شرکت ایرانی و ایتالیایی در جلسات B2B به مذاکره پرداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 شرکت ایرانی و ایتالیایی در جلسات B2B به مذاکره پرداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید